Hey Es, grappig is dat ik weet nog steeds niet hoe ik moet rekenen als het zo mocht zijn. Als ik het uitreken vanaf mn laatste menstruatie dan kom ik uit op de datum van de verjaardag van mn EX schoonmoeder pfff asjeblieft niet haha.
Nee dat zou geen goede datum zijn, heb je niet nog een andere connectie...bij ons is het zo dat als ik ook maar 2 dagen eerder mocht testen, dan was het precies de dag dat we (mannetje en ik) elkaar 2 jaar terug voor de eerste keer ontmoet hebben, heb jij ook niet nog meer bijzondere data die toevallig ook erg mooi uit zouden komen?
Jazeker 15 Juli dan toen was mn lievelingsopa jarig, ik zou dolgraag op die datum willen, ik had al met mannetje gepraat haha stel dat het zo mocht zijn en we hebben de keus om het te laten komen wordt het zeker dan. Maar ja een beetje gezwets mag wel toch?
Tuurlijk mag dat! Is toch leuk! Zo'n datum is bijzonder en het zou toch mooi zijn als het wel zo mag zijn!
Volgens mij zit dat gewoon in een vrouw dat je gaat uitrekenen wanneer en of dat dan een speciale datum is..hihihi.. Ik reken me continu suf.. wat als ik dan een poging krijg en zwanger ben? .. echt erg... Ik zou het wel cool vinden als ik in december een poging mag doen en het raak is en ik dan in september ben uitgerekend... 15 september ben ik namelijk 2 jaar getrouwd.. zou mooi zijn hihhihi.. Dus ik weet wat jullie bedoelen.. ik heb nog niet eens een poging gehad en weet nog helemaal niet wanneer dat gaat gebeuren hahaha xxx Jootje
Ondertussen is het wel alweer een week geleden dat mijn emmy is teruggeplaatst...hopelijk doet 'ie het nog steeds...
Op welke datum ben jij eigenlijk jarig Ester? Dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Ik ben 1 Juni jarig en mijn beebjes zouden ergens rond 24 Juli geboren moeten worden. Als ik goed gerekend heb..ha..ha Ik vind nou een formulier in mijn tas terug die ik even kwijt was! Stom he! Het instructieformulier voor na de punctie en daar staat dat ik op ongeveer de 18e dag na de punctie mag testen. Dat zou Zondag 11 November zijn. Er staat dat ik op 12 Nov. mijn ochtend-urine kan afgeven op de polikliniek Groetjes Scat
Gelukkig Ester, kan me best voorstellen dat je dat niet wil voelen. Ik heb gehoord dat het wel heel normaal is..maar ja wel killing in die laatste wachtweek die is begonnen. Nog een keertje heeeeel veeeel sterkte gewenst want dat zul je hard nodig hebben en intussen duim ik door Groetjes Scat
20 juli ben ik jarig. Gelukkig heb je je formulier teruggevonden! Zou toch fantastich zijn als het ons allebei gewoon gaat lukken!
Pfff de eerste week zit erop...en meestal na woensdag gaat de week snel dus het is ook al bijna weer dinsdag....maar die laatste dagen zie ik wel tegen op, voel me niet zwanger, maar ook niet niet zwanger, weet niet of dat goed of slecht is, vandaag heb ik er niet zo'n goed gevoel over....
Ik doe mijn best meiden, lieve berichtjes sturen jullie toch! Alleen vandaag is een soort van dipdag ofzo...gelukkig ben ik nog niet zo negatief dat ik denk dat het niet zou zijn gelukt, maar ik voel gewoon niets....en ik weet niet of dat nou goed is of juist niet...komen we toch weer bij die glazen bol uit
Is het vandaag nou dag 8 van de terugplaatsing : en wanneer was nou precies de officiele testedatum. Bij mij is het 12 November. Kan me heel goed voorstellen dat je je dan zo voelt omdat dit een beetje de cruciale dagen worden. Vervelend al dat wachten he : en de wc bezoekjes worden spannend en je voelt van alles of juist niets. Hou vol meid Ik blijf heel hard voor je duimen een kaarsje voor je branden elke avond. Groetjes Scat
Dank je wel meid! Voor jou brandt ook ieder avond een kaarsje! Ja, vandaag is dag 8 en ik mag testen op 6 november...En toch, ondanks dat je je niet ieder moment positief voelt valt het me tot nu toe steeds nog wel mee...
hoi Ester, Alweer een week erop zitten! Ik lees dat je het naar omstandigheden goed met je gaat!.......ohh meid ik hoop zo dat je ook een juli mama gaat worden! kus Nina
Whhaaaa dat klinkt mooi Nina, een juli-mamma! Heel gek, als ik zwanger raak TE GEK, maar dat ik dan ook mamma wordt, blijft voor mij iets heel raars, dat is zo onwerkelijk...eerst maar zorgen dat er een zwangerschap komt!