Ben ik 1 dagje weg en dan dit. Ik schrik Ester want dit had ik niet verwacht. Ik hoop echt dat het rood nu wegblijft. Ik ga duimen dat het alsjeblieft wegblijft. Zou het zo naar voor je vinden. Ik blijf toch nog voor je doorduimen dat het wel zo is. Ik zal vanavond extra aan je denken. Heeeel veeel sterkte en kom morgen meteen op je topic kijken Groetjes van een verwarde scat Laat je alsjeblieft zwanger zijn!
Oh Ester, wat verschrikkelijk naar. Ik hoop dat het vooralsnog loos alarm is, en ik brand ook nog een kaarsje. Dikke kus voor jullie.
Dank je wel meid, ontzettend lief van je...als ik meer weet laat ik het meteen weten. Jij moet ook gewoon aan jezelf denken hoor, als het mij nu niet lukt dan lukt het vast bij een volgende poging.Ondertussen brandt mijn kaarsje alweer voor je, ik hoop echt dat het jou lukt. mijn hoop is ook nog niet helemaal weg hoor!
Hey Ester, wat lees ik nu allemaal? Tsjonge... wat een K*Tsituatie zeg! Ik hoop dat het alleen maar van je escapade met je mannetje is en dat het niets te betekenen heeft.... Ik heb een kaarsje voor je aangestoken! XXX Jootje
Oh Ester........ik hoop zo dat je te vroeg getest hebt. Maar ja dat bloedverlies beloofd niet heel veel goeds. De kaarsjes branden hier ook weer volop. En ook mijn duimen draaien voor jou... Liefs Minou
Goedemorgen meiden, sinds gister eigenlijk helemaal geen bloed meer gezien. Wel heb ik vanochtend in mijn rug dezelfde pijn als wanneer ik ongesteld zou worden. Ik voel me alleen anders, ik heb het idee dat zelfs mijn hoop onterecht is. Gevoelsmatig is het niet gelukt. Maar ja het is heel verwarrend ik weet het ook allemaal niet, ben wel verdrietig maar ik mag officieel nog niet opgeven natuurlijk...
Zit nou zelf te janken. Voel me ook zo onzeker. Ik kan precies invoelen hoe jij je voelt en je bent al zo dichtbij. Gelukkig geen bloed meer meis Houden zo Waarom moet het nou ook allemaal zo onzeker zijn : Kreeg jij maar even een signaal door van boven dat het allemaal goed zat. Dat zou handig zijn Ik blijf toch gewoon stug een kaarsje branden en geef de hoop nog niet op. Nog even volhouden Ester, je bent er bijna Groetjes Scat
Hey Es wat lees ik nou joh! Meid ik hoop dat het bloed niks was en dat je morgen alsnog een dikke vette positieve test hebt! Nog ff volhouden meid...sterkte!
Tegen de tijd dat we gaan testen verdienen we volgens mij een medaille voor alle doorstane stress en pijn en al het geduld dat we moeten opbrengen..ha..ha Daar hebben we helaas geen Emoticons voor Ik geef je toch maar vast een medaille Die heb je wat mij betreft al verdiend en vanavond brand er een heel bijzonder kaarsje voor de test morgen en heeel veeel sterkte en ik zit boven op het nieuws natuurlijk Groetjes Scat