Esther, Ook van mijn kant nog even heel veel duimendraaien..... Ik hoop dat het wachten beloond wordt! Dikke knuffel Daffie
Sorry, hoor vandaag veel egoberichtjes, maar nog steeds geen rood, nu krijg ik weer hoop, maar ben zo bang dat dat valse hoop is, zeker na die negatieve test van gister...maar ja ik kan natuurlijk alleen maar wachten tot morgenochtend..dit duurt echt veel te lang....
Dat zijn helemaal geen egoberichtjes meid! Heb je nog afleiding vanmiddag, want anders duurt het wel heeellll lang tot morgen Daffie
zou voor mij niet goed zijn als ik niet geconcentreerd was haha, werk in de verpleging! Succes en ik duim heeelllll hard
Ow Ester, nog geen bloed te zien? Jeetje, je weet het wel spannend te houden hoor meid Ik denk dat dat bloed de innestelling was en dat je morgen gewoon super posi test (kwestie van hier positief te blijven he )! Morgen wordt DE DAG! [-o< Hier branden kaarsjes voor jou! Zit vanaf morgen heel vroeg boven op je topic Liefs, Marisha
Hier ben ik dan op DE DAG Ik weet dat je twijfels hebt en dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik ga toch even een hoop positieve energie jouw kant uitsturen en ga nu onder de douche om straks weer even een kijkje te komen nemen. Het aller..allerbeste gewenst van Scat. Alvast een knuffel voor de zenuwen Groetjes Scat
Lieve meiden, helaas was onze test vanochtend negatief. Ben ook nog niet ongesteld, maar dat gaat vast komen. Toch voel ik me niet vreselijk verdrietig. De zaadkwaliteit van manlief was de laatste keer onverwacht hoog, onze kansen om zonder icsi zwanger te raken zijn dus ook iets verhoogd, verder gaan we in januari lekker op wintersport om weer vol energie voor de 2e poging terug te komen. Het gaat ons lukken bij de volgende poging. Ik heb er nog steeds vertrouwen in. We gaan straks weer vol goede moed beginnen. Onze volgende poging zal in januari zijn. Ik ga ervanuit; januari aan de pil en in februari de spuiten en de behandeling.... Heel gek, het is nu heel somber weer, en ik dacht; logisch dat we nu nog niet zwanger mochten zijn, ons kind wordt een kind van de zon!
o nee he! wat jammer ik had vanmorgen nog wel zo een goed gevoel. wel goed dat je zo positief blijft denken. eerst lekker op vakantie en dan gaat het zeker lukken in januari succes! kuzz
Shit zeg! Ik vind het zo erg voor je! Had zo gehoopt dat je lekker zou kunnen gaan genieten.. Gelukkig kun je er zelf redelijk positief onder blijven, vind ik heel knap hoor! Eerst maar weer lekker op wintersport dan en daarna weer met volle moed er tegenaan! Jouw moment komt nog, zeker weten! HEEL VEEL STERKTE xxxx Jootje
Wat ontzettend jammer, maar zoals ik steeds jouw reacties las begon ik het idee te krijgen dat jij heel goed de signalen van je lichaam begon op te vangen. Misschien ook wel een beetje uit zelfbescherming, maar toch. Ik denk wel dat een vrouw dat voelt. Ik vind het toch heel jammer voor je en voel me toch een beetje verdrietig voor jou. Hoe je het ook went of keert. Het is en blijft een teleurstelling die je moet verwerken en je hebt er tenslotte ook heel wat voor over moeten hebben Ik vind het heel goed van je dat je de volgende poging al heel positief tegemoedziet en dat ga ik met je meedenken. Een beetje verdrietige Scat die je een heeele dikke knuffel geeft (en Scooter ook!)
Jullie zijn lief! Natuurlijk is het wel verdrietig alleen het gekke is dat mijn positieve gevoel alles overstemt. Maar ik had het natuurlijk ook wel graag gewild. Niet verdrietig zijn hoor Scat, onze tijd komt ook wel, maar gewoon iets later! Jij gaat nu eerst lekker zwangeren, daar heb ik al mijn kaarsjes op gezet!
Had toch op ander nieuws gehoopt maar zo te lezen heb je er al vrede mee genomen. Doe het nu maar even rustig aan en laad je maar weer op voor een nieuwe poging in 2008! Ook een hele dikke knuffel van hieruit!
He Ester wat jammer zeg ik had er toch een goed gevoel over. Ben blij dat je nog positief bent, eerst lekker op wintersport en je tijd komt zeker. Dikke knuf Diana