Hè verdorie Es wat balen nou joh Wel goed dat je zo positief bent, dat is erg belangrijk! Geniet lekker van de vakantie en daarna weer vol goeie moed er tegenaan! Knuff
Leve Esther, wat ontzettend jammer voor jullie....maar als ik zo je reacties lees ben je een zeer positief ingesteld mens en dat siert je enorm De 2e poging gaat gewoon raak zijn na de wintersport...zeker weten! Dikke knuffel daffie
Lieve Ester, meid wat jammer nou....had het zo gehoopt voor jullie! Ik las dat je samen met je mannetje op wintersport gaat, heerlijke afleiding en dat jullie het samen een plekje kunnen geven en op naar januari zullen we maar zeggen! Liefs Nollie
Wordt helemaal warm van al jullie reacties, echt ontzettend lief...Gek eigenlijk hoe snel je je er bij neer kunt leggen en overheen kunt zetten als iets niet gelukt is. Ik had gedacht dat ik nu in zak en as zou zijn...heb al even stiekum op de webcams in het wintersportgebied gekeken, en zo te zien is de sneeuw er wel klaar voor!
Lieve Ester, Petje af voor je positiviteit! Ik weet zeker dat die instelling je gaat belonen! Heerlijk er even tussenuit met je man en dan helemaal klaar voor een nieuwe poging! Daar branden mijn kaarsen voor! Hele dikke knuffel! Nina
he wat balen zeg, maar kei goed dat je zo positief blijft. jullie tijd komt zeker wel! eerst lekker op wintersport en dan vol goede moed weer verder, en dan zijn we er weer hoor met zijn alle!
Ik lees net dat deze poging niet gelukt is balen zeg, maar ik vind het goed van je dat je nog een beetje positief kunt zijn. Hopelijk slaat het bij de volgende poging wel aan! Heel veel succes! Knuffel Liefs wolly
Ships Esther, wat ontzetten kl^%$te! Knap van je dat je ondanks het mislukken toch positief kunt blijven. 2008 gaat het worden! Liefs Hannah
Toch nog even een extra dikke knuffel voor vandaag. Heb veel aan je gedacht vandaag. Vind je positiviteit echt heel goed Heel sterk van je Dat moet wel een hele positieve invloed hebben op de 2e poging, daar geloof ik heilig in. Het extra kaarsje brand voor een hele geslaagde 2e poging voor jou Groetjes Scat
Ja meiden ik baal er ook van, maar komt tijd komt baby hopelijk ook mee...heel lief al jullie reacties...super bedankt!
Bedankt voor je liefe mops-kaartje. Wat een schattig hondje Hoe voel jij je vandaag : Ga je eigenlijk weer werken nu of ben je in de wachttijd ook aan het werk geweest? Lijkt me best moeilijk om nu weer door te gaan, maar als ik jouw zo hoor dan heb ik heel veel vertrouwen in die 2e poging Groetjes Scat
Ik voel me goed, alleen die ongi komt maar niet door dat is wel balen. Morgen wordt ons dossier besproken op de ferti.afdeling. Ze vonden dat ik maar weinig eitjes had die geschikt waren voor icsi, dus gaan ze kijken of ik de volgende keer misschien andere medicijnen kan krijgen zodat dat beter wordt. En ja, ik weet niet hoe ik er aan kom maar de tweede poging gaat het lukken, zo voelt het gewoon! En ik ben constant aan het werk gebleven, anders werd ik nog meer op mezelf gefixeerd, ik voelde me namelijk vreselijk egoistisch in mijn wachtweken, mannetje vond dat wel oke, maar ik niet...maar ik heb wel al weer zin om te beginnen hoor, kom maar op!
Soms is het inderdaad nodig de medicatie wat aan te passen. Hopelijk gaat het hele mooie eitjes voor een hele geslaagde poging opleveren Hebben ze ook nog iets over je punctie gezegd omdat je zo'n pijn had. Gelukkig ga je er lekker even tussenuit naar de wintersport om weer op te laden en daarna de 2e poging en dan draaien mijn duimpjes weer natuurlijk. Sterker nog.. het 3e kaarsje gaat nog steeds aan voor jou Groetjes Scat
Superlief! De punctie, ja alleen dat ik de volgende keer een roesje krijg. VOlgende week belt de arts ons op, misschien dat hij er nog iets over zegt...ik laat het wel weer weten zodra ik iets hoor!
We gaan 12 tot en met 19 januari naar Obertauern in Oostenrijk, en daar hebben we superveel zin in. Lekker hotel met halfpension, sauna en hopelijk een lekker gluhwijntje erbij....
Stienke, als je had kunnen kiezen had je ook wel geweten, toch? Dus je hebt groot gelijk....even lekker genieten! Oostenrijk kijk uit, Ester komt er aan! Liefs Schaapje