Naar he, dat gerommel met dat bruinverlies. Bij mij lijkt het ook nergens op. Ik wil dan altijd maar dat het gewoon goed doorbreekt want dat voelt beter. Het zullen de hormoontjes wel zijn die de boel in de war sturen. Het is ook niet niks wat erin is gepompt de laatste tijd. Daar moet je lichaam haast wel door van slag raken. Ik denk dat ik Vrijdagochtend voor mijn gemoedsrust een 2e test doe. Dan kan ik het afsluiten in mijn hoofd. Hoe voel jij je nu : Groetjes Scat
EIgenlijk voel ik me wel goed, maar ben wel steeds tegen huilen aan, en waarom ik dan verdrietig ben weet ik eigenlijk niet, misschien is het wel gewoon spanning wat er nog uit moet..
He ester, het is heel normaal hoor dat je nu meer tegen het huilen aan zit. Het is ook niet niks, zo'n teleurstelling verwerken Hopen dat we dat niet meer moeten meemaken en duimen dat we allemaal snel naar de walvissenzee mogen
Ik had het gister nog. Zit eerst heel nuchter het verhaal te vertellen en dan zegt een collega dat het toch wel een hele teleurstelling moet zijn. Tja, dan kan ik alleen nog maar huilen. Groetjes Scat
Ik denk steeds dat ik eigenlijk niet echt mag huilen, ik heb een leuke vriend, een mooi nieuw huis en nog 2 icsi pogingen over....
Ester, natuurlijk is het normaal dat je moet huilen... je bouwt gedurende heel de behandeling de spanning op naar dat ene moment... de behandeling zelf is al een rollercoaster van emoties en als de behandeling dan mislukt is het toch normaal dat je erg verdrietig bent omdat je hier toch heel die periode je hoop hebt op gevestigd! Je mag je verdrietig voelen want je moet tenslotte deze teleurstelling toch verwerken en een plaatsje kunnen geven... ik had de eerste dagen na de mislukte IUI geen problemen zolang ik er niet over nadacht en niemand erover sprak... maar zodra ik eraan dacht kwamen de tranen! Huil maar lekker, dat kan op luchten, je mag mijn cyberschouder lenen! Liefs, Marisha
Gewoon lekker huilen.. en hoezo zou je dat niet mogen? Het is toch zeker niet niks wat je meemaakt? Je wil nu eenmaal een klein beebje en als dat niet zomaar lukt is dat veel verdriet waard! xxx Jootje
Jullie hebben ook eigenlijk wel gelijk, maar ik voel me dan zo ondankbaar, ik bedoel ik heb al zoveel waardoor we gelukkig zijn, dat is toch ook heel mooi...ach nou ik weet het ook allemaal niet, voel me een beetje een labieltje op het moment...maar heel lief dat jullie zo meeleven!
Ester, ik heb dat ook een beetje over me maar dan denk ik weer: "Het is niet niks wat ons is gebeurd" Er zijn binnen korte tijd veel hormonen ingepompt en er zijn verschillende spannende momenten geweest. Groeien er follikels en zitten er ook eicellen in? Worden de eicellen bevrucht? Zijn er geschikte embryo's? En dan de terugplaatsing, waarvan de 2e wachtweek killing is. Dat zijn een hoop spanningsmomenten en die zijn slopend voor je lichaam en vooral voor wat er in je hoofdje gebeurd. En je weet precies waar je het voor doet en dat is dan mislukt na al die inspanning. Die teleurstelling komt eruit en voor jou ontbreekt er nog iets aan je geluk, dat is niet iets om je voor te schamen, dat mag je juist rustig toe geven. Een knuffel van Scat
onze evaluatie; volgende keer langer spuiten met Gonal omdat deze keer weinig rijpe eicellen waren. Maar ze zeggen dat als ik de volgende keer weer te weinig rijpe eicellen heb, dat het dan weinig zin heeft om door te gaan...
Wat en rare opmerking van het ziekenhuis. Je hebt toch een bevruchting gehad en een embryo en een terugplaatsing Daar gaat het toch om : of ben ik nou zo raar aan het redeneren. Ik zou gewoon een gesprek aanvragen met het i.v.f-team en alle vragen op ze afvuren want ik vind dit toch wel heel raar. Ik kan me voorstellen dat je veel vragen hebt, die heb ik al, als ik dit lees. Kunnen ze geen ander medicijn gebruiken? Kunnen ze de dosis niet verhogen. Er is toch een bevruchting geweest,een goed embryo en een terugplaatsing. Dat lijkt mij juist goed Groetjes van een verwarde Scat die het even niet meer begrijpt Ik stuur je even een mailtje hoor
nou moe ester, Ik zou net als scat aangeeft een afspraak maken met IVF team en dat zo voorleggen! Je had inderdaad een goede embryo! Als er veel meer waren zouden ze die toch niet inbrengen dus ok je loopt cryo mis maar je had een kans! echt raar verhaal om zo te lezen! liefs nina
Dank jullie wel meiden! Zonder jullie was het allemaal een stuk zwaarder geweest. Heb mijn verhaaltje nog even bij het topic ivf/icsi gezet..