Ik zie het nog steeds positief voor je in Ester. Er komt gewoon een 2e terugplaatsing en hopelijk kunnen wij elkaar er weer doorheen slepen, dat zou toch weer heel leuk zijn, zo samen door een 2e poging heen. Groetjes Scat
Jullie hebben gelijk, ik geef het niet op! Maar ik ga na 14.00 wel even de afdeling bellen waarom ik Gonal F krijg in plaats van Menopur...
Altijd beter, even bellen, dan weet je het tenminste zeker en dan hoef je er ook niet over te piekeren. Ben benieuwd wat hun antwoord is! Groetjes Scat
Ik heb zojuist gebeld; Menopur wordt meestal gebruikt door vrouwen met een laag LH gehalte. De vrouw die ik nu sprak zei dat ze met een paar dagen langer aan de Gonal best een goed resultaat verwacht, dus nu ben ik eindelijk weer rustig!
Ik had al even op het i.v.f. topic gereageerd maar ik ben blij dat je gebeld hebt. Nu heb je in ieder geval duidelijkheid. En ik heb ook weer wat bijgeleerd over de verschillende medicijnen. Zo leer je nog eens wat Groetjes Scat
Excuseer? Sorry dat ik dit terug naar boven haal Ester, maar soms zijn die gyns toch echt wel boeren hoor! Dit slaat echt op niets! [-( Iig heb je nu toch duidelijkheid wat de gonal-F betreft maar soms denk ik dat de meeste gyns wat curusussen empathie mogen gaan volgen hoor... een dosis inlevingsvermogen is echt niet te veel gevraagd volgens mij! Maar toch fijn dat je je zo te lezen al een beetje beter voelt. Geniet maar van het weekend! Liefs, Marisha
Wanner heb jij je evaluatiegesprek eigenlijk : Mij hebben ze i.v.m. de winterstop maar even naar 2 Januari geschoven. Daarna komt het wachten op de volgende poging want dat gingen ze pas plannen na het gesprek. Ik hoop wel dat ze die in Januari gaan opstarten maar dat is dus de vraag. Lang leve de bureaucratie! Wat is dit toch frusterend. Groetjes Scat
Dat meen je niet, heb jij dan pas een evaluatie? Kun je niet bellen of het eerder kan, jeetje nu moet je nog heel lang wachten. En als het niet eerder kan kun je dan niet alvast in januari met de pil beginnen? Anders wordt het alleen maar later, en dat wil je ook niet! Ik krijg geen evaluatie, in het fertiliteitsteam is onze poging besproken, daar kwam uit dat ik de volgende keer langer aan de Gonal moest, en dat is ons telefonisch meegedeeld, en inmiddels heb ik het nieuwe schema al weer in huis, en vandaag krijg ik de medicijnen al! Hee gewoon bellen, en zeggen dat je heel graag wilt weten wat nu het plan is, dat je zo lang je niets weet heel onrustig bent omdat je niet weet waar je aan toe bent. En aandikken helpt altijd hoor
ja idd bij ons zou het ook telefonische kunnen ja stienke: veel succes , wanneer mag je weer beginnen?
Wat voor pil moet jij slikken dan? En hoe werkt dat dan : Moet je dan eerst een aantal weken een pil slikken en dan beginnen met spuiten? Ik moest gewoon op een bepaalde dag starten met de Decapeptyl. :
Oh, dat is ook apart, op wat voor dag zou je dan moeten beginnen? nee ik moet gewoon de anticonceptie pil slikken en het fertiliteitsteam bepaalt wanneer ik weer stop. Vorige keer was dat bijna een maand...
Ik geloof, zo uit mijn hoofd dat ik dag 21 van mijn cyclus moest starten met de decapeptyl. groetjes Scat
dan ben je misschien deze ronde wel eerder aan de beurt dan ik! Pas op, als je een walvis wordt zwem ik je achterna hoor!
Misschien wel gelijk! Zou nog leuker zijn. Ik weet niet of ze het gesprek wel via de telefoon willen doen. Vooral omdat er een andere aanpak bij de punctie zal zijn en daar willen ze misschien wat langer op in gaan. Ze gaan weer met wachtlijsten beginnen als het gesprek is geweest en wouden niet zeggen wanneer ik weer met medicijnen kan opstarten dus het blijft afwachten tot na de winterstop ben ik bang. Maar ik hoop toch op Januari en dan is het even de vrag hoe mijn cyclus dan loopt. Samen naar de walviszee lijkt me geweldig Groetjes Scat