Ik denk dat ze mij iets verder weg gaan maken maar de precieze aanpak krijg ik in het evaluatiegesprek te horen. Groetjes Scat
Ester, heb jij eigenlijk ook een soort planning doorgesproken voor de 2e poging bij het evaluatiegesprek of kom je op een wachtlijst of mag jij zelf bellen als er weer een gewone cyclus is en kun je dan opstarten. Ben even benieuwd hoe dat in Zwolle nou gaat : Goh, wat zou dat mooi zijn als bij ons allebei de 2e poging raak is. Ga jij nog accupunctuur doen bij de 2e poging : Groetjes Scat
Ik weet niet of ik accupunctuur ga doen. De vorige keer bij mijn behandeling waren mijn eitjes niet rijp genoeg, als dat nu deze keer wel zo is dan hoef ik denk ik geen accupunctuur te doen. Maar stel dat mijn eitjes deze keer ook niet rijp genoeg zijn, dan is het denk ik zeker goed op het wel te doen. Ik weet eigenlijk niet of ik het moet doen... Ik krijg verder geen evaluatiegesprek ofzo, ik heb alle medicijnen weer keurig thuis afgeleverd gekregen, en ik kreeg via de post een nieuw schema thuis gestuurd, met de vraag of ik wilde bellen op dag 1 van mijn ongi in januari. Dan moet ik op die dag denk ik met de pil beginnen en dan hoor ik wanneer ik de eerste decapeptylspuit moet zetten. Ga jij wel accupunctuur doen?
Ik weet het nog niet goed. Moet me er ook nog een beetje in verdiepen wat mijn verzekering vergoed dus het is nog niet echt iets waar ik heel serieus mee bezig ben. De planning in Zwolle is gewoon iets anders. Bij jullie zorgen ze gewoon dat je de medicijnen al hebt en dan laten ze bellen. Bij ons geven ze aan wanneer je kan bellen en dan komt alles pas op gang en dan kan ik ook pas medicijnen halen. Ik hoef ook geen pil te slikken. Ach ja, het zijn subtiele verschillen maar uiteindelijk met hetzelfde resultaat. Een heel mooi resultaat hopen we natuurlijk Groetjes Scat
Tja, dat doet ieder ziekenhuis weer anders, maar goed er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan, dus komt het vast goed! En dat resultaat doen we alles voor! Hopelijk zwem je straks mooi een eindje voor me uit in de walvissenzee! Ik gun het je echt heel erg!
Sorry hoor, moet even klagen...zaterdagavond Sinterklaas gevierd met mijn vriend en zijn dochter en mijn zus en zwager en hun kinderen en mijn ouders, echt bijna iedereen is bezig met zijn of haar (klein)kind...bah ik voelde me zo alleen en verdrietig...de dochter van mijn vriend zat ook nog zo'n beetje de hele avond bij mijn vriend op schoot, terwijl ze dat bijna nooit doet, even later zitten ze samen een cd te luisteren, zegt mijn moeder; kijk daar ook eens 2 genieten samen....nou toen voelde ik me helemaal ellendig, het was best gezellig hoor, maar ik werd er ook erg verdrietig van...en dat terwijl ik geen idee heb of ik ooit moeder zal worden sorry, ik moest dit even kwijt...meestal ben ik positief maar nu ff niet...
Ach Es, wat jammer dat je weekend zo verlopen is Snap best dat je je er niet goed bij voelt. Hoop dat je snel weer de positiviteit terug te pakken krijgt. We gaan gewoon samen verder he En ooit lukt het ons wel! Echt waar!
Heyhey Vervelend voor je dat het zo liep allemaal, kan me wel voorstellen dat je je nu rot voelt maar je moet de moed niet opgeven. Dikke knuffel. Liefs wolly
Ja, ik herken dat, je wil het niet voelen maar het steekt toch. Gevoel heb je niet onder controle en kun je ook niet veranderen. Je wilt niet jaloers zijn maar je bent het toch. Je ziet ze gezellig samen zitten en moet even naar de w.c. om een opkomende traan snel weg te vegen. Moeillijk he? Ik hoop voor ons dat wij ook nog het geluk hebben om zwanger te worden en een kindje van onszelf in de handen te houden en daar gaan we voor Ester! Dat gaat ons lukken hoor! 2008 wordt een top-jaar Groetjes Scat en je mag best even verdrietig zijn hoor!
Thanx meiden! Jullie zorgen ervoor dat ik me weer wat beter voel! En Scat, je snapt het weer precies, dat even naar de wc is som wel een uitkomst!
Ach Ester, heel herkenbaar hoor! Af en toe eens een traantje wegpinken of eens heel erg boos worden kan helpen... je kan immers toch niet altijd positief en vrolijk zijn, je moet je verdriet af en toe ook kunnen uiten! Wij weten hier perfect hoe je je voelt!
Hoi Ester, hoe is het ermee : Ga jij nog wat leuks doen met de kerst : Ik had gister de spontaan het idee opgevat om een huisje te gaan boeken. Leuk plan op zich maar alles zit eeeerg volgeboekt.. ha..ha. Dan maar gewoon dagjes weg..ook leuk. Keertje naar Antwerpen en een keertje naar Duitsland en voor je het weet sta je te toosten op het jaar 2008. Gaat best snel nu! Groetjes Scat
Lieve Stienke, Wat zijn ze toch lastig he? Die feestdagen. Ik heb er ook last van hoor.. Mijn zus heeft kleine van net 1 en is alweer zwanger. Nu kreeg ze van mijn ouders een boekje getiteld "baby op komst" en ik kreeg een boekje: "hoe je blij te voelen".. Het was op zich goed bedoeld maar het voelde compleet K*T.... Hopenlijk snel goed nieuws voor ons allemaal zodat wij lekker kunnen pronken tijdens de feestdagen! xxx
Jammer Scat, dat alles vol zit! Maar dagjes weg is ook leuk, misschien alvast een huisje boeken voor volgend jaar kerst? Jootje, wat een contrast met die boekjes, goed bedoeld natuurlijk maar daar zou ik me ook niet blij bij voelen! Hopelijk zijn we gauw zwanger meid, dan kunnen we hier vast beter tegen!
Tjee Stienke, kan me voorstellen dat je je rot voelde die avond! Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je er weer met wat optimisme tegenaan! Vanaf hier een knuf!
Volgens mij is je ongi een beetje in de war. Zou dat nog met al die hormonen te maken hebben die we erin hebben gepompt? Heb je wel van die verschijnselen van een naderende ongi : Groetjes Scat
Klopt hoor, volgens mij is mijn cyclus gewoon nog niet wat ie moet zijn door alle hormonen. Heb nog geen ongi-klachten maar dat duurt vast niet lang meer.