Ester in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stienke, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Hoe gaat het Ester?
    Nog steeds niet ongi en ook geen
    aankomende ongi-klachten :(:
    Strange :(
    Een prettig weeekend wou ik je nog even wensen ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Even tijd voor een ego-berichtje!

Ik bedacht me dat ik dit soort berichtjes alleen maar plaats als ik iets te klagen of te zeuren :rolleyes: heb, maar ik wou nu gewoon even kwijt dat ik me de laatste week 8) SUPERGOED 8) voel. Weet niet waar het vandaan komt maar ik voel me steeds heel erg blij en positief over onze volgende poging in het nieuwe jaar. Het lijkt wel of ik in een plots-op-komende euforie :rolleyes: verkeer, en Joost mag weten waarom :(: ....heb Joost dus ook maar niet gevraagd naar het waarom want ik vind het wel prima zo.

Hierbij dan ook voor iedereen die zich rot voelt wat positieve energie en een knuffel!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Stienke,

Wat fijn dat je je zo goed voelt meis :D :D
    Ik denk dat 2008 HET jaar wordt voor ons allemaal ;)

Ikzelf ben ook vrij positief ingesteld op het moment, dus dat moet goed komen met ons allen...

Dikke knuffel Daffie

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    JEUEHEU! Eindelijk duivels! Gelukkig heeft mijn lijf het weer opgepakt allemaal! Nu zal ik dus rond 14 januari ongeveer aan de pil en in februari aan de beurt zijn...ik heb er weer helemaal zin in!

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jippie Ester,

Eindelijk die rotduivels. In februari gaan we iniedergeval samen knallen.

Liefs,
    Elvira

6. wolly

wolly Niet meer actief

Wat fijn zeg voor je :)

Op naar de volgende poging, op naar 2008! :)

Liefs wolly

7. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Jippie, eindelijk zijn daar de :evil: :evil: :evil: voor je :)
    Normaal zou ik niet staan te juichen als jij de duivels krijgt maar
    nu juich ik wel even :D want nu kun jij ook weer beginnen.
    Je klinkt heel positief, daar ben ik blij om :D
    Ik zou zo blij zijn als mijn forum-vriendinnetje roze nieuws
    krijgt in 2008
    :) ;)
    8 is in ieder geval mijn geluksgetal dus ik ben heeeel positief
    over 2008 :D :D
    Groetjes Scat ;) ;)

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Mooi zo, eindelijk die verdomde duivels, maar die nu juist wel goed uitkomen! En dan wordt het begin van 2008 gewoon helemaal jouw jaar.

Dat je er zo positief in staat is alleen maar goed, des te meer kans heb je dat het raak is!

We blijven uiteraard duimen en hopen!

Dikke kus

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Scat mag ik meeliften op jouw lucky number 8? Ik voel me ook heel positief, eerlijk gezegd heb ik zelf geen idee waar ik het vandaan haal maar ik barst van de energie en het MOET gewoon lukken voor poging 2. Heb gister even voor mezelf gependeld, en daar kwam ook uit dat het bij poging 2 zou lukken (helaas is voor jezelf pendelen geloof ik minder betrouwbaar maar goed).

Jootje, Wolly, Elvira, jullie (en de rest) mogen ook vast meeliften op Scat haar lucky number 8 dan houden we zo halverwege een gezellige zwangerschapsmeeting! ;)

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Ester....kun je aub nog eens voor mij pendelen?

- Komt het snel goed met mijn meisje?
    - Zal haar vriend (en zijn familie) niet teveel problemen veroorzaken?
    - Zal ik nog zwanger raken?

Alvast bedankt meid!

Liefs Marjo

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Heb ik wel de gegevens van dochter en vriendje nodig, stuur maar een pb'tje als je wilt!

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Zeker mag jij meeliften :) ;) ;)
    Ik straal het uit naar iedereen op het forum voor 2008.
    Ik ben benieuwd wat er in mijn horoscoop staat voor 2008.
    Wat is pendelen eigenlijk?
    Prettig weekend Ester :)
    Groetjes Scat ;) ;)

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoe is het nu met jou?

Echt fijn dat je je positief eronder voelt.. houd vast dat gevoel!

Ik mag morgen mijn eerste spuit gaan zetten. Vind het wel spannend!
    Maar zie er niet tegenop ofzo.

xxxx

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Pendelen werd vroeger gedaan met een ring aan een touwtje, nog steeds wel trouwens. Als je 't nog nooit gedaan hebt hang je een zwaar voorwerp aan een touwtje en je vraagt; wat is ja? Dan draait ie een bepaalde kant op. Dan vraag je wat is nee? Bij mij gaat ie dan van boven naar beneden slingeren, maar bij sommigen draait ie dan de andere kant op. Ik doe het wel met een gewone pendel, en via contact met mijn gids omdat ik mij op spiritueel vlak daar wel mee bezig houdt. Voor veel mensen is een pendel dus net zoiets als een horoscoop, het geeft je antwoorden op bepaalde vragen, en de 1 gelooft er niet in en de ander wel...
    Scat verder duim ik en mijn kaars brandt iedere avond voor jou dat jouw poging je laatste mag zijn ;)

Jootje, het gaat goed hoor, nog steeds positief en vol energie! Ik heb het volste vertrouwen dat het goedkomt, en voor jou; het gaat vast lukken hoor dat spuiten, de eerste is wat onwennig, maar daarna is het een deel van je ochtendritueel ;) Succes meid!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Esther, ook jij gaat in 2008 weerd beginnen he....Het wordt echt gezellig dan ;) ;)
    Hoe is het verders, ga je nog leuke dingen doen met de feestdagen?

Liefs Daffie

16. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ja, wij gaan ook in januari weer aan de slag! Wij gaan met Kerst naar mijn ouders op eerste kerstdag, verder niet echt iets leuks gepland. Moet zeggen dat ik ook heel erg opzie tegen de feestdagen; mijn vriend heeft al een dochter, en iedereen heeft dan zijn kinderen om zich heen, ik voel me dan altijd heel erg verdrietig en alleen, zeker om dat we niet eens weten of het ons ooit gaat lukken. Dat is zo'n intens gevoel van verdriet dat het eigenlijk de mooie dagen overstemt, zeker omdat zij ook 5 dagen achter elkaar bij ons is.
    En jij gaan jullie nog iets leuks doen?

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Esther,

Ja dat kan ik me voorstellen. Ik heb persoonlijk ook helemaal geen zin in de feestdagen, ze kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan...Want als ze voorbij zijn, duurt het nog 2 weken en dan mogen we eindelijk beginnen ;)

Wij hebben al een poosje geleden besloten de kerst heerlijk met zijn 2-en te vieren. We gaan niet naar ouders of vrienden en ook oud en nieuw vieren we samen (zit ik rond de eisprong, dus proberen we toch nog een laatste poging rond de jaarswisseling hahaha)
    1ste kertsdag gaan we lekker uit eten bij de griek en 2e kerstdag gaan we met zijn 2-en gourmetten en daarna naar het groot kertscircus in Den Haag. De ochtend en middag zitten we denk ik heerlijk in pyjama ;)

Sterkte met de feestdagen, ze zijn zo voorbij ;)

Liefs Daffie

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Wouw ik word echt jaloers als ik jouw kerstdagen zo bekijk, nou ik hoop ook dat ze gauw om zijn en dan gaan we eindelijk verder met het laten bouwen van een kind (vorig jaar hebben we een huis gebouwd dus nu maar een kind :)) Ik wens jou hele fijne dagen meid, en wie weet toch nog een oudejaarsbonus voor julli!

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ach ja, we kunnen het proberen he, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Zeker weten! En je weet nooit wat je allemaal kunt bereiken met zo'n positieve instelling!

Deel Deze Pagina