Ester, ik wil jou ook op jouw topic hele fijne kerstdagen wensen en ik breng vast een toast uit op het nieuwe jaar Dat je liefste wens maar uit mag komen in 2008 Het zou toch mooi zijn als 2008 het jaar zou zijn dat we elkaar kunnen feliciteren met een geslaagde poging. Ik ga je nog even een kaartje sturen maar hier dus ook een speciale wens Groetjes Scat
hee ester... jij vertelde dat we ongeveer gelijk gingen lopen he met de icsi in februari? hoe heb jij de eerste keer ervaren? en kijk je nu anders tegen de 2e keer aan? ook voor jou hele fijne dagen en dat 2008 HET jaar mag gaan worden voor ons liefs anna
Dank je wel Anna! Ik wens jou ook fijne dagen en een vruchtbaar jaar! Ik heb mijn antwoord op je vraag even in jouw eigen topic gezet! Liefs Ester
hey esther wanneer gaan jullie van start in januari ? zal in ieder geval hard voor je duimen ... L.sybje
Ik moet wachten op de duivels, ongeveer 15 januari denk ik, en dan moet ik eerst aan de pil dus ik verwacht ergens februari met spuiten te kunnen beginnen! Ik verheug me er nu al op! Duurt me allemaal veel te lang
spannend esther ! collegatje van mij gaat ook in januari beginnen met icsi .....heb haar alleen nog niet over de pil gehoord....mmh apart.... L.sybje
Sybje, je hebt een lange en een korte behandeling, de korte is zonder pil, en de lange is met pil, dus misschien hoeft zij geen pil te slikken. Bij ons doen ze het omdat ze de icsi exact in je cyclus willen inplannen, maar niet alle ziekenhuizen doen dat.
oooh oke op die fiets......zal haar er nu ook niet mee belasten door het te vragen ...weet niet precies welk traject hun gaan volgen ...volgens mij alleen eitjes later rijpen en dan plukken en de volgende dag tp .......maar heb er nog niet echt verstand van van de icsi ... L.sybje
ik heb er ook geen verstand van hoor, ik onderga het wel in de hoop dat ze er een mooi beebje van bouwen
He Esther, Succes alvast in Januari, hopelijk wordt 2008 een top-jaar voor ons allemaal. Ik verwacht mijn ongi bijna gelijk met die van jou...de 17e en mag dan ook starten. Ik doe echter de korte versie, dus zal iets eerder klaar zijn denk ik. Een heel goed uiteinde, liefs Daffie
Hoi Ester, Ik wil jullie alvast het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar in je eigen topicje! Dat in 2008 al jullie dromen mogen uitkomen en vooral die grote wens eindelijk mag vervuld worden! Liefs, Mairsha
He Ester, duimen omhoog hier...dat het deze keer goed mag lukken he Hopelijk kan ik nog ergens met jullie mee op de roze trein van februari Heel erg veel succes en geniet van de feestdagen
Ester, bijna kunnen we toasten op het nieuwe jaar! Hoe waren jouw kerstdagen : Bij mij zijn ze voorbij gevlogen met veel lekker eten en veel gezelligheid. Ik toast met jou alvast op het nieuwe jaar en dat jouw diepste wens maar uit mag komen Groeetjes Scat
Oh jee meiden wat zijn jullie allemaa attent met de beste wensen, hihi dat is nog niet mijn pluspunt geweest, maar ik wens jullie natuurlijk ook alle goeds en hopelijk snel een positieve test. De kerstdagen vlogen gelukkig voorbij Scat, lief dat je er naar vraagt! Toch was 2e kerstdag een mooist van allemaal, lekker samen ge-gourmet, filmpje erbij, heerlijk en vooral romantisch!
Leuk zeg dat je kerstdagen heel gezellig waren. Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je mooiste droom maar snel mag uitkomen. Liefs wolly
Hi Ester, heel veel succes straks met je poging in jan! meteen een goed begin van het jaar hoop ik voor jullie! groetjes, charlie