Hier ook nog even heel veel succes. Heb pas ook dat dipje gehad met mijn vriend...ook de hele reutemeteut laten stopzetten omdat het gewoon geen zin meer had. We zijn er ondertussen wel uit en gaan er weer voor Ik hoop dat het voor jullie ook weer helemaal goed komt Heel veel praten meid, niets opkroppen. Liefde is geven en nemen en dat moet van 2 kanten komen. Dus neem allebei de tijd voor mekaar om te luisteren en te praten. Komt vast wel goed! het is duidelijk dat jullie er beide voor willen gaan dus ik ben er zeker van dat alles weer op zijn pootjes terecht komt
tja ook wij kennen dat dipje en heel veel praten was bij ons toch ook de oplossing alleen lukt dat vaak niet zo dus ik vind het heel sterk dat je hulp hebt gezocht ik hoop dat jullie er sterker uitkomen! liefs anna
Ester, ik weet hoe ver je je soms kunt voelen van alles wat je zelf wilt en hoe je je toekomst had gedacht. Je zult er ook nog weer verbaasd van staan hoeveel een gesprek met een tussenpersoon jullie verder kan helpen. Soms is het nodig om er iemand bij te hebben in zware gesprekken om alles helder te krijgen en ook goede oplossingen aan te dragen. Ik hoop dat het eerste gesprek niet al te lang op zich laat wachten en dat je niet te lang in dit gevoel blijft hangen. Ik hoop van ganser harte dat je binnen een paar weken weer veel zonniger naar de toekomst kunt kijken en samen goede afspraken kunnen maken. Ik ben er om je te steunen, het komt echt goed meid Groetjes Scat
Dank jullie wel meiden, het geeft me goede moed dat jullie de dipjes en/of crisissen allemaal als stel hebben overleefd....nu wij nog! We gaan ervooor hoor!
Komt goed Ester, ik stuur je vandaag nog even een PB-tje om je nog wat extra te steunen Groetjes Scat
Hey Stienke, Hoe is het nu hier? Al een datum voor een gesprek met hulp gepland? Ik weet zeker dat jullie eruit gaan komen! Dikke kus
Lieve Ester, heeeeeeeeel veel liefde toegewenst! Jullie hebben dus een hobbelweg wat betreft de weg naar een wonder. Maar door al die hobbels en obstakels, zal je zien dat jullie relatie er wel degelijk tegen bestand is! ( ook met een hobbelweg, komt op plaats van bestemming) Blijf proberen om te praten, maar nóg belangrijker: LUISTEREN! Ik wens jullie beide een luisterend oor voor elkaar, heel veel liefde, met als bezegeling: een wondertje!
Nou op zulke mooie woorden van Lina heb ik niet echt een aanvulling, behalve dat ik wil zeggen: dat hoop ik ook voor jullie. sterkte, charlie
Ik ben echt ontroerd door jullie mooie en lieve reacties, ik lees ze met tranen in mijn ogen! Dank jullie wel meiden, jullie zijn een fantastische steun!
Ik las op het IVF topic dat je 2 februari weer begint met spuiten. Dat is precies de dag van mijn terugplaatsing. Dat is mooi Het lijkt wel zo'n wedstrijd waarbij stokjes worden doorgegeven. Hoe heet dat ook alweer estafette..of zo? Ik ga dan op het wachtbankje en jij rennen en dan ga ik jou hard aanmoedigen Ester Go Ester Groetjes Scat
Geweldig! Wat leuk dat dat ook precies op de zelfde datum is dat je het stokje aan mij door kunt geven! In onze relatie gaat het wel al iets beter maar we zijn er nog niet. Soms kun je over dingen praten en maak je het beter daardoor, maar soms praat je dingen ook stuk, en ik denk dat wij daar heel hard mee bezig zijn geweest allebei. Nu moeten we wel heel hard aan de relatie werken, maar dat kan denk ik ook zonder iedere keer weer opnieuw dezelfde dingen door te spreken waarover je van mening verschilt...Ja ja, de weg naar liefde is soms moeilijk en lang, maar ik geloof ondanks alles nog steeds de moeite waard! Verder durf ik eindelijk toe te geven wat de MMM met mij doet, en dat speelt ook mee in de relatie. Ik ben veel sneller boos,verdrietig,prikkelbaar, vrolijk zijn kost soms moeite, en nu ik dat inzie, wil ik daar ook zo gauw mogelijk weer vanaf Ik las al dat anderen daar ook wel last van hebben, en ik heb mijn schouders er weer onder gezet, maar het gaat niet vanzelf. Ik kijk nu toch wel weer uit naar 2 februari, ik voel geloof ik dat het toch wel goed gaat komen! Dank je wel voor je lieve berichtje!
Hey meid. Het is bijna zover dat je mag gaan beginnen met spuiten Ik hoop zo dat jullie eruit gaan komen samen en dat het iets makkelijker voor je wordt om dit samen door te maken. Heel veel sterkte en dikke knuffels! Liefs wolly
Hey Esther, Hoop dat je eruitkomt met je vriend/man... Je mag bijna beginnen zie ik, spannend hoor. Wil je alvast succes wensen met spuiten... Dikke knuffel Daffie