Wat moest ik toch zonder jullie! Ik ga nu even lezen wat jullie allemaal al weer hebben beleefd, moet wel een beetje op de hoogte blijven, jullie zijn me toch wel erg dierbaar geworden inmiddels! Eigenlijk zouden we een topicdagje moeten organiseren om elkaar allemaal eens in het echt te zien. Lijkt me lachen, gewoon ergens met z'n allen iets gezelligs doen. Maar goed, meiden nogmaals superlief hoe jullie reageren, het klinkt gek maar ik heb hier nog meer steun dan in mijn vriendenkring...raar hoor...maar wel fijn!
hoi stienke heb ik pcies hetzelfde; ik wil eerst heir mijn verhaal kwijt en dan pas aan anderen..topicdag voor mmm-ers is misschien wel heeeel leuk, maar ook een heeeeeeeeel karwei...hmmm poging wagen?
We hebben het een keer geprobeert op het 30+ers topic, maar dat kwam niet van de grond haha. Men komt uit heel het land...enne misschien vallen we wel heel erg tegen in het echt Nee hoor, degene die een poging wil wagen...veel succes hihihi. enne Esther, even antwoord op jouw berichtje in mijn topic...Graag gedaan meis...ik duim voor jullie relatie en steek een kaarsje op! Dikke knuf Daffie
In het echt vallen we vast tegen, ik ben echt een heel raar mens! maar op papier ben ik echt aardig! En jij Bengel, ben jij in het echt ook zo'n raar mens? Grapje hoor, ik ben vandaag gewoon erg vrolijk let er maar niet op! Ik zie net voor het eerst jouw foto's leuk zeg, ook leuk te weten met wie ik eigenlijk contact heb! Ik vind het gewoon heel fijn dat jullie er zijn, mijn vriendenkring snapt hier maar weinig van over het algemeen...
Ester, ben blij te lezen dat je weer wat gelukkiger klinkt! Ik hoop echt dat de therapie jullie helpt om jullie relatie weer op de rails krijgen! Een weekje weg wil ook wel eens helpen (kijk maar naar Scat) Heel veel succes alvast, ik hoop dat jullie er samen uit komen!
Marisha, Zie het positief, als je naar Nederland gaat, kun je er meteen een vakantie aan vast koppelen We hebben nog geen bericht wanneer we voor 't eerst naar die psych kunnen, ik hoop dat het niet al te lang duurt....
@ esther tja die vrienden he zelfs mijn moeder vind het erg raar dat ik mijn verhaal zomaar tegen vreemden vertel hahaha jullie zijn ook echt 'vreemd 'he!
Heey Ester, hoe gaat 'ie? Wanneer krijg je te horen wanneer jullie naar de psych mogen gaan? Hebben jullie tegen veel mensen verteld dat jullie bezig zijn? Ik alleen maar op het werk in mijn team en mijn leidinggevende. Nu ga ik samen met een vriendin op vakantie voor drie weken en zit ik te dubben of ik het haar zal vertellen.....vind het zooo moeilijk! Liefs Nikkie
hihi esther, je klinkt in je schrijven wel vrolijk~~ fijn om te lezend horen.. ik ben echt een ontzettend raar mens hoor, zelfs mijn lichaam is raar...ik bewaar al mijn eitjes, kan ze niet afstaan. Die eitjes geef ik allemaal even veel te eten, zodat ze allemaal even groot blijven, is toch niet eerlijk om 1 meer te geven tja sommigen vinden het hier ook raar hoor dat ik zoveel met jllie praat...maar jullie zijn de enigen die mij snappen w.b. angsten boosheid, ervaringen enz enz. .... mijn moeder zegt dan ook: ik snap je, maar ik voel niet hoe jij je voelt..en zo is het... o ja es, ik voel me ook stuk beter....nu hopen dat het stijgende lijn is he
Hihi, mijn moeder heeft stukjes op mijn eigen topic gelezen (heb het laten zien) en zij vond het echt geweldig dat ik zoveel steun van jullie allemaal krijg en begrijpt dat we dit nodig hebben... Ik ben ook vrij open in mijn prive-kringetje hoor. Heb gemerkt dat het fijner is als ze meeleven dan dat ik het moet verbergen en allemaal opmerkingen krijg waar ik niet op zit te wachten... Esther, hoe is het nu met je meissie? Liefs Daffie
Nikkie, ik heb even een antwoord in jouw eigen topic gezet. Ik ben ook benieuwd wanneer we naar de psych kunnen, hopelijk duurt dat niet maanden ofzo... Bengel ik voel me ook sterker dan ooit, heel tegenstrijdig ivm de relatieproblemen, maar ik voel me ook ondanks alles nog happy, en ik heb dit nog nooit zo gevoeld, ik snap het ook niet maar ik ben er dankbaar voor, en ik hoop dat het zo blijft. Daffie, jij gaat toch icsi doen las ik net, eindelijk zekerheid! Met mij gaat op zich wel goed, ben alleen al een week niet thuis geweest, vanavond ga ik voor het eerst weer terug, en ik verheug me daar heel erg op. Ik kan alleen zo slecht tegen de onzekerheid of we nu uiteindelijk bij elkaar zullen blijven, of uit elkaar zullen gaan, dat probeer ik van me af te zetten maar het vreet natuurlijk wel...het is even afwachten, maar ik hou de moed erin hoor!
hee esther hoe is het gegaan? ben je vrijdag bij je vriend gebeleven? misschien ewl heel nieuwsgierig van me maar ik hoop voor jullie echt dat het goed gaat.....
Ook ik kwam even kijken of er al nieuws is.... hopelijk betekent geen nieuws bij jullie ook goed nieuws!
Hey Ester, Ik hoop van harte dat je vrijdag in ieder geval zekerheid hebt gekregen.. en natuurlijk hoop ik op goed nieuws.. Horen we snel van je? xxx