Ester in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stienke, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    hier nog iemand die meeleeft. en in spaning zit

    Liefs Hope
     
  2. Jootje78

    Jootje78 Fanatiek lid

    17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Begin me nu toch wel erge zorgen te maken om je ester...

    Gaat het wel?

    xxx
     
  3. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Het blijft hier idd wel heel stil. Ik hoop dat het goed met je gaat Ester! Het is een zware periode maar hopelijk komen jullie hier door!
     
  4. bengel

    bengel Niet meer actief

    ook ik begin me zorgen te maken...
    ik hoop voor je esther dat alles goed is....en dat julllie samen de kracht mogen vinden...
     
  5. wolly

    wolly Niet meer actief

    Ester hoe is het met je?

    We horen al niks meer op je topic en beginnen ons een beetje zorgen te maken of het allemaal wel goed met je gaat.

    Liefs wolly
     
  6. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nog steeds niks gehoord van esther?

    hoop dat alles goed met je is.

    Liefs Hope
     
  7. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Sorry sorry meiden ik ben hier even een tijdje niet geweest, had het op mijn manier te druk met mijn relatieperikelen! Wat lief dat jullie hier nog steeds voor me zijn, ik heb er tranen van mijn ogen. Vanavond zal ik wat uigebreider reageren op jullie, heb nu geen tijd ivm mijn werk, maar ik leef nog hoor, met ups en downs, maar onze relatie is nog niet voorbij! Weet niet hoe lang dat nog duurt....
     
  8. daffie76

    daffie76 Fanatiek lid

    He Esther,

    Ben blij weer wat van je te lezen....
    Ik hoop dat je relatie het gaat redden, maar ongelukkig moeten jullie ook niet zijn met elkaar :( :(

    Een megadikke knuffel van Daffie
     
  9. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Fijn iets van je te lezen Ester! Denk dat er hier wel een aantal waren die heel ongerust werden!

    Gaat het nu al weer wat beter met jullie?
     
  10. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi meiden, hier even de iets uitgebreidere versie. Mijn vriend en ik hebben nu 2 bezoeken aan de psych gehad, en hebben sindsdien in ieder geval geen ruzie meer gehad, dat is positief. Wel is er een soort van constante spanning aanwezig, en weet ik nog steeds niet precies hoe het verder moet. Ups en downs, er moet nog heel veel gepraat worden, en ook uitgepraat worden, maar we zijn denk ik op de goede weg. Wel heb ik besloten de icsi een ver van mijn bed show te laten voorlopig. Het voelt ook wel als een opluchting dat ik daarover even niet meer hoef te zorgen. Het wedstrijdgevoel is even weg, ik kan lekker genieten van een hapje en een drankje, en ik hoef me daar in ieder geval even niet druk over te maken. Ik voel me nog steeds heel sterk, maar ook vaak heel verdrietig, daarom ben ik hier ook niet dagelijks meer, maar dat begrijpen jullie vast wel. Wel lees ik vaak mee wat jullie allemaal doormaken, en ik ben van jullie allemaal nog steeds op de hoogte. Ik zal ook in jullie topics wel blijven reageren maar heb dit wel op een laag pitje gezet, maar ja dat hadden jullie natuurlijk al lang door. Ik duim voor jullie allemaal, mijn kaarsje brandt ook nog steeds voor jullie, en ik zal jullie een dezer dagen even weer persoonlijk moed intypen op jullie eigen topics! Liefs Ester.
     
  11. anna26

    anna26 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    snap heel goed dat je het hier even wat rustiger aan doet...
    fijn dat je het idee hebt op de goede weg te zijn
    en ik duim voor jullie dat je deze weg kan blijven volgen!

    hopelijk komen jullie er samen (sterker)uit

    liefs anna
     
  12. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lieve Ester,

    Tuurlijk snappen we wel dat je er even afstand van neemt. Je relatie is nu het belangrijkste en hier nieuw leven in blazen zal iets gemakkelijker zijn als je niet continue met de spanning van de MMM geconfronteerd wordt!

    Heel veel liefs en hopelijk tot snel!
    Marisha
     

Deel Deze Pagina