Ik ben heel benieuwd hoe het dan gaat met jouw eitjes! Ik heb Vrijdag om kwart voor 10 de 2e echo maar ik ben natuurlijk gister pas begonnen met de Puregon. Groetjes Erna
Ben ook benieuwd, hopelijk zijn er uberhaupt eitjes, ben ook benieuwd wanneer ik dan de volgende keer weer heen moet...
Een heel goed weekend Ester. Deze keer een weekend patatje met! Ik duim voor je dat het er Zondag allemaal goed uit ziet met de echo. Veeld sterkte alvast en als het achter de rug is kijk ik wel even op je topic hoe het gegaan is. Groetjes Erna
Hoi hoi! Ik had in ieder geval 16 folikels! Alleen ben ik vergeten te vragen hoe groot ze waren. Maar ik dacht dat dat wel een mooie score was...Ik moet morgenochtend weer heen en ik gok dat ik dan vrijdag een punctie heb...brrr
Ooh Ester, wat spannend... 16 follikels is iig al wel een mooi aantal... het komt nu allemaal weer dichterbij he! Broed nu nog maar even lekker verder en we duimen alvast voor een superpunctie!
Dat is fantastisch Ester! Wat gaat dat snel nu he! Ik ga echt vreselijk voor je deze week. Dat de eitjes maar mooi mogen groeien Groetjes Erna
Hey Ester, Goed nieuws zeg. Ik ga weer duimen voor een mooie echo en dat de fliekels maar mooi gegroeid mogen zijn. Hopelijk snel de punctie. Liefs, Elvira
Voelde ik me vanochtend nog goed, nu voel ik me echt rot. Ik twijfel of ik ooit moeder ga worden en ik voel me verdrietig gewoon ineens van het ene moment op het andere. Waar komt het vandaan zeg, ik ben over het algemeen echt positief, ik heb niets te klagen met mijn eierdoos zoals Pekske het zo mooi noemt en toch voel ik me ellendig...sorry dat moest ik even kwijt...ik zie ook heel erg tegen de punctie op...
Kon je zelf de folikels ook goed zien op het scherm bij de echo? Ik vind het altijd zo knap hoe ze van alles kunnen onderscheiden. De laatste keer heb ik zelf ook het begin van de eileiders kunnen onderscheiden en een kloppend bloedvat. Ben heel benieuwd hoe het deze week met jou. Tegen de tijd dat jij voor de punctie gaat heb ik de 2e echo. Begin maar vast eens te voor je. Groetjes Erna