Oh meid toch...join the club De MMM is echt een wirwar van gevoelens en gedachtes en emoties. Het ene moment voel je je goed en opeens zit je in een gigantische dip. Heel logisch allemaal met alle hormonen die we spuiten. Gun jezelf even dat dipmomentje om daarna weer met vol goeie moed verder te gaan! De punctie is inderdaad niet iets om naar uit te kijken, maar als ze je dan vertellen dat ze een boel eitjes hebben gevonden dan ben je weer helemaal happy en ook de pijn van de punctie gaat weer over. Dikke knufff
Ginny, dank je wel dat is lief! Ik zit hier op mijn werk en het huilen staat me nader dan het lachen! Fijn dat je even op mijn gezeur reageerde! Dank je! Erna, ik kon het heel goed zien, maar het is dan natuurlijk ook sterk vergroot, je kon ook zien dat sommige wel 2 x zo groot waren dan anderen heel apart. Maar ik duim ook voor jou hoor! Ben heel benieuwd hoe het verder gaat!
Meid, je zeurt helemaal niet! Ook ik heb zo van die dipmomenten gehad en na mijn negatieve uitslag zelfs niets anders meer Die wisselende emoties is echt wel heel normaal hoor. Is ook niet niks waar we mee bezig zijn he
Heel herkenbaar! Ik had het Zaterdagochtend, zo'n dipmoment! Ik kon bijna niet opstaan van de rug-en buikpijn en het huilen stond me echt nader dan het lachen! Ik ben maar even snel naar de kapper gegaan en m'n haar laten knippen en kleuren en toen de stad in om te shoppen en daarna voelde ik mij een stukje beter. Gaat op en neer met mijn hum! van naar en dan weer onzeker over wat er komen gaat. Het is ook allemaal niet niks maar we slepen elkaar er wel doorheen Groetjes Erna
die emoties zijn zooooooo herkenbaar. je word gewoon tijdens die behandelingen zo van hoop naar vrees geslingert. zo hoop je op een mooie eiblaasjes productie en zo moet je ook maar weer afwachten of er wel eicellen in zitten. dan heb je je eicellen, maar worden die wel bevucht? dan heb je weer het moment van hoeveel worden er dan bevrucht, dan weer van zou ik cryo`s overhouden en dan na de tp is het weer van slaat het wel aan? het is gewoon 1 onzekere tijd............. en je gebruikt hormonen dus al je emoties worden ook nog eens heerlijk versterkt. af en toe gewoon een keer lekker boos zijn en janken, dan ben je het weer kwijt en kun je er weer tegenaan tot de volgende jankbui zich aandient. geloof me we weten allemaal wat jij nu voelt hoor! veel liefs en een dikke knufffffffff
Kom op he Stienke, je kan het! En echt, je bent echt niet de enige, maar zo met zijn alle moet het gewoon lukken! Probeer, ik zeg echt probeer want het is makkelijker gezegd dan gedaan, niet tevee op te zien tegen de punctie! Probeer goed in je achterhoofd te houden waar je het voordoet! Je kan het............ iefs en een een dikke knuffel, Schaapje
Dank je Schaapje, ik zal proberen aan een mooi beebje te denken tijdens de punctie... Straks naar Zwolle voor weer een echo dus ben erg benieuwd!
Ben zo benieuwd hoe deze echo is gegaan. Maar dat ga ik hier natuurlijk nog lezen vandaag en heeel veeel sterkte en ik ga heeel veeeel Groetjes Erna
Ook toevallig, precies op het tijdstip dat ik aan de beurt was heb jij een berichtje voor me geplaatst! Nou, sommigen waren groter dan 16 mm. 1 was groter dan 17 sommige meer dan 13 en sommige meer dan 12. De gyn zei dat het perfect ging. Eentje lag alleen erg ver weg dus toen moest ik op mijn buik drukken om em dichterbij te krijgen.Morgen nog een keer terugkomen en dan vrijdag een punctie. Spannend en heel eng vind ik het!
Klinkt allemaal heel goed hoor Nu nog even Woensdag en Donderdag door zien te komen. Ga vreselijk voor je duimen dat het Vrijdag allemaal goed mag gaan. Kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet. Weet je al hoe laat de punctie is of krijg je dat nog te horen? Ik plaats zeker nog wel een berichtje voor Vrijdag. Ik wou gaan vragen of je gaat werken als afleiding maar ik weet niet eens of je wel werkt,wat voor werk of je doet of je wel 5 dagen in de week werkt Groetjes Erna Hou je haaks
Ester, wat merk jij eigenlijk van het 2e medicijn? Veel klachtjes? Ik vind het allemaal meevallen tot nu toe maar misschien moet ik niet te vroeg juichen..ha..ha Groetjes Erna
Hoi hoi! Ik vind het ook meevallen alleen de hoofdpijn iedere dag en wel wat last van mijn buik. Maar op zich vind ik het ook meevallen hoor, ik vond het zwaarder toen het traject nog niet begonnen was, al die onzekerheid, en die is er nog wel maar het is nu anders. Hopelijk mogen we gauw bij de walvisclub horen!
Precies, er is nu weer hoop en dat voelt een stuk beter En we gaan hard ons best doen om tot de walvissenclub te horen Groetjes Erna
he ester, Ik had even een vraagje: Hoe lang heb jij decapeptyl gespoten voordat de gonal erbij kwam? Was benieuwd! liefs Nina
Morgen 8.30 draaien mijn duimen voor jou Heel veel sterkte, wordt een lange dag. Punctie en dan met een boxje richting ander ziekenhuis : Mannetje mee natuurlijk ..ha.ha.. en dan ...Spannend Groetjes Scat