wachtweek 2.. onzekerheid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elvira1984, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elvira1984

12 jun 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, hier een heel onzeker berichtje.. Maar zal niet de enige zijn..
    Na ons zoontje te hebben gekregen 4 jaar geleden, op de natuurlijke manier, lukt het nu niet meer na 5 darmoperaties. Aangewezen op IVF. In oktober gestart, er met gemak doorheen gefietst. Op de 24e pregnyl 5000 gespoten en de 26e dePunctie van 9 follikels, 6 eicellen gevonden en bevrucht. Op dag 3 (28 november) is er 1 embryo teruggeplaatst. En 4 cryo's. Sinnds de avond van de punctie ook de bekende bolletjes.. Nu heb ik tot 4 december enorm gevoelige borsten gehad en misselijk enzo.. de gebruikelijke dingen. sinds die dag weg. Gisteren begon ik op dag 9 na de tp heel licht roze bloed te verliezen. Dit heb ik in mijn eigen cyclus ook een paar dagen voor de NOD. Maar dan houdt het aan en gaat na een paar dagen over in de menstruatie bloeding. Nu is het sinds vanmorgen weer gestopt... Ik weet dat dit de slopende wachtweken zijn en het bij iedereen anders is.. en dat het door de bolletjes kan komen dat je menstruatie wordt uitgesteld. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Alles is zo positief verlopen en ben nu een beetje bang voor de domper.... het helpt me ook om erover te lezen/praten dus alle ervaringen zijn welkom.

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Beste Elvira,

Ik ben nog niet zo ver als jij dus kan je eigenlijk niet echt advies geven. Wilde toch even reageren om je een hart onder de riem te steken. Zo ver ik heb begrepen kan een klein beetje bloedverlies ook duiden op het innestel proces wat best wat later kan optreden geloof ik. In ieder geval helpt positief denken beter op je lichaam dan stress. Probeer wat afleiding te vinden. Koop lekker een LINDA ofzo voor jezelf en hopelijk komt er snel goed nieuws! Veel sterkte

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Misschien een innestelingsbloeding? Ik hoop het voor je. Succes nog met wachten. Maar je zit nu dan toch op 11 dgn na terugplaatsing zou je dan niet al een testje kunnen wagen??

4. elvira1984

12 jun 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx meiden.. ik durf niet te testen.. haha... Misschien durf ik het donderdag... maar de symptomen zijn weg.. dus denk dat t niet gelukt is.. ik wacht nog even af... kan idd innesteling zijn...

5. elvira1984

12 jun 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heeft mn menstruatie gisteravond doorgezet. ik moest dan bellen als dat voor de test datum gebeurd.. alleen nu zeggen ze dat ik alsnog Door moet gaan met de utrogestan en dan vrijdag toch een test moet doen.. ik was er eigenlijk al klaar mee toen ik ongesteld werd.. maar ja.. zal de adviezen maar opvolgen

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen elvira1984. Ik heb geen idee waarom je nog door zou moeten gaan. Maar je hoeft het niet zo maar te doen toch. Gewoon bellen en uitleg vragen. Het is allemaal al behoorlijk pittig voor je lichaam en geest. Veel sterkte gewenst....

Deel Deze Pagina