Mijn schoonzusje hebben we hier met 8 weken op bed gegooid en na een half uurtje zoeken hadden we het hartje gevonden. Hij zit in het begin ver richting lies en dicht bij je eigen hartslag. Het kan wel hoor zo vroeg. Jaaaa hahaha ik tikte telkens en dan voelde ik haar weer dan was ik weer happy. Op het laatst waren het geen schoppen meer maar stampen, heb na de bevalling nog 6 weken last gehad van mijn gekneusde rib
Haha, dan kom ik binnenkort even op je bed liggen. Whahahhahahahahaa. Ahww, ja op het laatst trappen ze ook in je blaas enzo... Mijn zusje zei; voelde me soms bont en blauw.
Is goed hoor Hahaha ja bij 21 weken plassen jongen niet normaal zien ze je blaas als trampoline hahaha
Haha, lijkt me enerzijds wel fijn hoor die heerlijke schopjes. Je weet namelijk dat met de kleine alles goed is. Voor nu is het zo onzeker hé. haha, ja maar jij woont in Helmond, dat is VEERRRRRR .
Meis welke dopler gebruikte jij dan? En waar heb je hem neergelegd? Wil er graag 1 aanschaffen en proberen!
Ik de angelsound en ligt langs mé in mijn kastje te wachten op de volgende hahaha Ik heb hem bij the gift giving life gekocht. Op inet. Het mooie was ze steunen met een gedeelte van de opbrengst,de opbouw van goede kraamzorg enzo in angola en laat ons meisje nou een half angoleesje zijn vond dat wel mooi
Als je het gaat proberen moet je zoveel mogelijk baby olie op je buik doen,en helemaal in je lies beginnen met zoeken, meestal bij jou hartslag in de buurt xxxxx
Dat is inderdaad heel erg mooi! Zal eens gaan kijken! Zag ook en professionele dopler (wel wat duurder) maar die gebruiken ze ook bij de VK.
Ja idd maar de angelsound is net zo goed hoor Als je de rand van je bm hebt gevonde is het net of ze met golfplaten staan te schudden (als je al wat verder bent) En schopjes hoor je al heel snel grappig geluidje ooo krijg er weer helemaal zin in haha
Je kan hem zelfs huren . Haha, gelukkig heb ik genoeg babyolie, dus smeer mezelf wel onder. Ben benieuwd vanaf wanneer je het hoort (als het ahrtje nog klopt). Denk dat dit het enige is wat me dan geruststelt. Wat hoor je dan precies?
Ja maar moet je is uit tellen wat je betaald als je hem huurt. Dan kan je hem net zo goed kopen toch. Hartje is net een paardje Bm dus als kindje beweegt is net als zo'n golfplaat. Schopjes dan hoor je woem woem dat hoor je vanzelf als je het hartje hoort en tussendoor in een keer woem woem. Hahaha ja hoe leg je dat uit. Op youtube kan je dat ook horen als je op angelsound zoekt
Heb het gehoord maar moeilijk te onderscheiden hoor. Vandaag weer nergens last van zelfs niet van overgeven maar kwam dan ook in de middag uit bed. Heb liever klachten dan niks hoor maakt me echt onzeker. Op de Vk site staat als ineens de symptomen weg zijn dat het vaak fout zit. Ga daar niet vanuit kan gewoon goed tegen de hormonen denk ik....