wat geven na de boterham?

Discussie in 'Voeding' gestart door brianda1980, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Hoi allemaal,

Mijn kleine meid heeft aangegeven geen fles (opvolgmelk) meer te willen na haar boterham. Ze drinkt hem eigenlijk alleen voor de dorst (een paar slokjes) dus ik kan hem laten vervallen. Nu wil ik haar na haar boterham uit een beker leren drinken en een toetje geven, want ik heb het idee dat ze aan die boterham niet genoeg heeft. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor toetje. Ze krijgt al yoghurt na haar warme hap dus ik zou graag wat anders aanbieden. Ze krijgt nu op een dag:

7.00 uur bambix pap
    9.00 uur fruit
    11.30 uur boterham + drinken + toetje?
    15.00 uur fles opvolgmelk
    17.00 uur groente + yoghurt
    19.00 uur fles opvolgmelk

Iemand nog een lekker idee?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Misschien gewoon een bekertje water of thee? (of verdund sap of aanmaaklimonade/diksap)

Toetje na het brood en je wil geen yoghurt geven? Dan zou ik gewoon lekker nog wat stukjes fruit geven of een stukje komkommer ofzo.

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Je hebt hetzelfde schema als ik, grappig zeg.
    Ik geef nu of hele dunne diksap of gewone melk verdund met water en dat vind hij heerlijk

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou geen aanmaaklimonade geven, daar zit een stamp (geraffineerde) suiker in.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja, ieder zn ding ;)! Ik zou zelf ook geen aanmaaklimonade geven, maar ook geen diksap of sap uit een pak of sapjes uit van die kleine drinkpakjes ;)! (zit wat mij betrefd allemaal veel te veel suiker in) Het waren alleen wat voorbeeldjes van wat ze zou kunnen geven, en waarom ze een bepaald iets wel/niet wil geven mag ze natuurlijk zelf bepalen ;) ik gaf alleen opties ;)!

Liefs, Hanneke!

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Dana krijgt bij haar brood een bekertje water, thee of heel soms diksap
    Als toetje zou je dr mischien fruit kunnen geven, of gewoon stukjes komkommer ofzo, daar is die van mij gek op :)

Deel Deze Pagina