wij wisselend, als ik makkelijk eet ( bv patat, chinees etc ) dan hoeven ze hier niet aan tafel te zitten, wij eten dan lekker met ze alle voor de TV .. Heeerlijk
Vroeger veel op de bank gegeten. Maar sinds de kids gewoon keurig aan tafel. 1 x per week eet de dame op de bank en als ze dan in bed liggen halen wij friet en eten we met de benen op de bank.
Als we aardappelen, vlees en groente eten of een ovenschotel eten we altijd aan tafel. Dat eet een stuk ontspannender... Als we simpel eten zoals patat, shoarma of soep of zo, dan eten we lekker voor de TV
Alleen patatje en pizza word voor de televisie gegeten, maar dat eten we sporadisch. Verder eten we altijd aan tafel.
Wij eten aan tafel. Voor zoonlief, zeker tijdens de zwangerschap aten we voor de tv. Maar toen hij er was zijn we steeds aan tafel gaan eten. Misschien 1x eens een snack voor tv, maar toen sliep zoonlief al.
ontbijten doen we wel lekker op de bank, maar middageten en 's avonds warm eten altijd aan tafel. Alleen als we s een enkele keer tostie eten 's avonds blijven we lekker op de bank hangen. Je hebt aan tafel veel meer aandacht voor wat je voor je neus hebt en eet ipv het al kijkend naar binnen te schoffelen.
Voor dat mijn dochtertje geboren was aten we altijd op de bank, had ook geen eettafel omdat ik daar geen plek voor had op dat moment. Nu dat de kleine meid er is vond ik het toch een must in haar opvoeding om aan tafel te eten, dus hele kleine inschuifbare tafel gekocht en nu eten we aan de tafel.
Ontbijt, lunch en avondeten doen we altijd aan tafel. Heel zelden een uitzondering waarbij we voor de tv eten. Toen we nog geen kinderen hadden aten we steevast op de bank. Lekker tv aan en bijkletsen kon toen prima samen. Maar voor een kind wil ik het goede voorbeeld geven. Zien eten, doet eten. Dat merken wij! Als we ze voor de buis zetten om te eten gaat er ongemerkt minder voedsel naar binnen. Zij kijken televisie en letten niet op hun bord, en wij zijn er minder snel bij om onze kinderen subtiel te stimuleren hun bordje leeg te eten. Ik heb geen moeilijke eters, maar denk dat als ik dat wel zou hebben ik de sporadische televisie-eet-avond ( ) ook zal schrappen.
S'ochtends eten voor de tv. S'middags en s'avonds aan tafel. En zondags ook voor de tv dan is het vaak iets makkelijks patat chinees pizza..
Doordeweeks ben ik alleen, aangezien ik dit echt verschrikkelijk vind met eten ga ik dan wel voor de tv zitten. In de weekenden eten we wel aan tafel en als Yara straks in de kinderstoel kan zitten en tegelijkertijd kan eten dan netjes aan tafel! (met de tv uit)
Avond eten altijd aan tafel. Door de weeks en ik altijd alleen met onze dochter, maar ook dan aan tafel. Ontbijten altijd op de bank, behalve op zondagochtend. Lekker uitgebreid de tafel dekken, warme broodjes, en dan eten we ook aan tafel. Lunch een beetje verschillend. De ene keer op de bank, en de andere keer aan tafel.
IK heb gestemd voor altijd aan tafel maar eigenlijk eten wij 1x per week soms eens per 2 weken in de huiskamer voor de tv. Dan eten we friet of pizza en dan mag er lekker makkelijk gedaan worden. maar verder eten wij de middag en avond altijd aan tafel in de keuken. Dus sowieso geen tv. Ik vind het heel belangrijk dat we dan lekker met zijn allen kunnen kletsen en de dag door kunnen nemen. Vroeger thuis aten wij altijd met het bord op schoot , me moeder had nooit geen zin om de tafel te dekken. Ik vond het zo ongezellig.
eten doen we aan tafel. lekker gezellig kletsen en doen. 1x per week zitten we voor bij de tv en de kids dan met eenstoeltje aan de salontafel. we eten dan friet of pizza bijv