Goedenavond! Begin oktober wordt onze zoon 2 jaar. Nu zijn we ons hoofd aan het breken over de verjaardag. Hoe (en vooral waar) gaan we het vieren... Wegens omstandigheden willen/kunnen we het niet thuis vieren en zijn we dus op zoek naar een geschikte locatie, omgeving Den Haag. Mijn schoonfamilie vindt het vieren zo belangrijk, dat een jaartje overslaan geen optie is. Nu waren we gister bij een kinderrestaurant in de buurt geweest om te vragen wat voor opties zij hadden, maar dan kwam het totaal uit tussen de 1200-1500. Wat ik echt te veel vind voor een verjaardag. Hebben jullie misschien nog tips?
Als er veel kinderen in je familie zit kun je ook denken aan een binnenspeeltuin. Denk aan monkeytown/ballorig etc. Je kunt ook een buurthuis afhuren. Of gewoon een simpele locatie met een zaaltje? Geen idee wat de kosten daarvoor zijn trouwens
1.200?? Ik weet niet wat jullie van plan zijn, maar wij hebben de 4de verjaardag bij een speelboerderij gevierd. Incl 12kinderen, 36 volwassenen, 3uur lang: drinken, hapjes, 2 taarten waren we volgens mij 400 kwijt, waarvan 70 voor entree voor kinderen >2jaar
Die wonen helaas is Friesland.. dus dat is wat ver voor de rest van de visite Restaurant van gister was gewoon een pannenkoekenrestaurant, waar je voor groepen arrangementen af kon spreken. Maar dan heb je het al gauw over 30-35 pp en er komen zo'n 35-45 man. (Manlief heeft 6 broers en zussen) Waar was die speelboerderij?
Binnenspeeltuin, buitenspeeltuin (bv. speeltuinvereniging), kinderboerderij, park als Plaswijck en dan picknicken, ... Maar zou het met twee jaar echt niet al te gek maken...
In Delft kun je het scoutinggebouw Paulus huren. Ik ben hier al meerdere malen geweest. Je verzorgt wel je eigen eten. Het is ruim en royale speelhoeken voor de kinderen incl tv glijbaan blokken poppen etc. Zeker een aanrader en in jullie regio. Wel op tijd huren want ze zijn erg populair.
Je kan ookvoor een weekend een huisje huren bij landal/centerparcs, wel een grote voor 8 personen of zo. Buiten de vakanties is dat nog wel te doen. Je kunt dan je eigen eten meenemen of daar boodschappen doen, wel een dorp verderop en niet in het parkwinkeltje. Er is daar meestal ook wel een grote speeltuin waar iedereen zijn kinderen kan uitlaten.
Den Haag, Delft of omgeving Zoetermeer. Eventueel kunnen we ook nog uitwijken naar Rotterdam en omgeving
Speeltuin de Kieviet is leuk, maar moet het wel mooi weer zijn. 't Geertje schijnt ook erg leuk te zijn, maar ben ik zelf nog nooit geweest. Ik zou in ieder geval iets kiezen waar de kinderen lekker kunnen spelen (er vanuitgaande dat er meer kinderen komen dan).
In die omgeving ben ik niet bekend. Is het anders ook niet mogelijk om het toch thuis te vieren en dan over de hele dag gespreid en met iedereen een tijdstip af te spreken? 1.200 is echt absurd veel geld. Voor een kinderverjaardag is echt weinig nodig. Zolang er taart, slingers en kadootjes zijn is het al prima
Scouting Pijnacker heeft ook zaatljes te huur (zelf eten/drinken meenemen), met een speelzolder en klein speeltuintje buiten
Maar tis toch jullie beslissing of jullie het willen vieren en niet aan de familie? Ik zou lekker een dagje erbop uit gaan, en als familie zo graag mee wil vieren betalen ze zelf de kosten van dat uitje... Wij zijn met 2 jaar naar tivoli geweest je kindje moet wel 90 cm zijn om in 90% vd attracties te kunnen. Mss is drievliet iets? Of linnaeshof ? Picknick mee
misschien is iets als boerderij het geertje iets voor jullie, kun je ook pannenkoeken eten met een groep, en is op een boerderij, dus voor de kids ook vanalles te beleven!