Onrustige nachte....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik weet het even niet meer :cry:
    Ben helemaal op!
    Britt slaapt al ongeveer een maand zo ontzettend slecht snacht...
    Ze is super onrustig en jenngelt, we gaan er niet heen want ze is steeds
    van korte duur...van min 1x per nacht tot wel max 20x per nacht..
    Als we er heen gaan dan maken we het alleen maar erger en gaat ze over stuur,als we niet kijken dommeld ze weer in.
    Ik dacht zelf tandjes maar nummer 7 is vorige week weer doorgekomen maar de rust for get it!
    Drama ben zo moe dat ik negens meer zin in heb..
    Als ze snachts echt eens door zet met huilen ga ik er niet heen maar me man, ik ga echt heel boos op haar worden, wat niet erlijk is maar kan er niks meer aan doen
    kan wel huilen, kwil gewoon slapen
    vanacht heb ik dan wel oordopjes in geahd maar ik weet precies waneer ze wakker is, ookal hoor ik haar niet!

wat kan dit toch zijn?

iemand tips.. ideeen?
    ik hoor het graag,
    overdag is ze lief rustig en vind alles wel best
    maar snachts Bah bah!

Groetjes Jantina

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je helemaal op bent en ik vind het heel goed dat je dan 's nachts zelf niet heengaat, maar je man het laat doen.

Volgens mij kan het heel goed het sprongetje van 11 maanden zijn. Zo klinkt het wel en die kan weeeeeeken duren heb ik me laten vertellen! Ook kan Britt nog last hebben van tandje nummer 8 die door moet komen en ze kan 's nachts natuurlijk ook dromen! Merel heeft nu net tandje 7 en 8 gehad en werd dan soms heel hard huilend wakker 's nachts en was bijna ontroostbaar. Ik denk een combi van dromen en tandenpijn.

Het is een fase denk ik, die binnenkort weer over zal zijn en je meisje kan dan allemaal weer nieuwe dingen. Zie je al dat ze allemaal nieuwe dingen kan/zegt/doet?

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Het zijn van die periodes waar je "even" doorheen moet. Is Britt ook verkouden geweest, want dan zou ze nog last kunnen hebben van haar oortjes?

Succes ermee en lekker van je afschrijven zou ik zo zeggen!

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Vermoeiend he! Ik kan je helaas niet van tips voorzien, maar wel laten weten dat ik ook door zo'n fase heenga met Noa.

Zij word standaard al drie weken lang tussen vier en vijf wakker en gaat dan niet meer slapen............ :( Erg vervelend!

Ze huilt niet maar gaat dan jengelen, laat haar dan ook liggen. Maar ooooooooooooooowwww wat is het vervelend. Ga me ook zwaar irriteren aan haar. Ze kan er niets aan doen, maar ik wil gewoon ook slapen.

Succes..........

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn heeft het ook een maand lang gehad toen hij rond de 11 maanden was, we hebben hem op een gegeven moment op advies van het cb laten huilen en elke 10 min om te zeggen dat hij moet slapen en weer weg gaan, het heeft toen nog 1 avond geduurd en toen was het gelukkig over.

5. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Idd dit is het precies.. super irritant!
    Zo erg dat het me boos maakt, en net wat je zegt ze zullen het niet
    met moetwil doen maar jah :(

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Brrrrrr, hier ook een jengelig kind. Alleen gelukkig niet 's nachts, maar wel overdag en 's avonds, GEK maakt ze me soms...

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou, vanacht was het helemaal prijs, Noa is ziek! :cry:

Ze had 40,5 en was echt zielig. Kijk dat vind ik dan weer wat anders he! Dan sta ik met al mijn moedergevoelens mijn meisje te troosten en te wiegen.

Noa had al 4 dagen ontstoken oogjes en is nu ook nog eens verkouden. Ze ziet eruit! echt ontzettend zielig.

Mijn nachtrust is er enorm bij ingeschoten, maar nu irriteer ik mij niet aan haar.............(maar vanochtend was het wel weer half zes............zucht)

Denk dat ik vanmiddag maar met haar mee op bed ga.... :) :)

Deel Deze Pagina