Ik wil wat leuks doen, maar volgens mij gaat het zo regenen. Heb echt geen zin om weer een hele dag in huis te zitten. Wat gaan jullie doen vandaag? Iemand nog een leuk idee?
Ik ga wat opruimen en afscheid nemen van mijn man want die gaat een maand weg. Geen leuke dingen ofzo dus.
wij gaan zo even lekker naar een tuincentrum met een kleine speelgelegenheid. De meeste tuincentras hebben vanaf deze week weer iedere zondag koopzondag en vind het altijd wel gezellig
Wij gaan naar de marathon in Eindhoven kijken...of beter gezegt...genieten van de sfeer er omheen in de stad hahaha
Hier een stralend blauwe lucht met een mooi zonnetje... wel lekker koud daar niet van, maar echt heerlijk herfst weer. Hier in het zuiden inderdaad voor vanavond pas regen voorspeld... hoop voor de lopers van de marathon in Eindhoven dat dat klopt.
Net op buienradar gekeken en blijft zo goed als droog dus gaan we even naar de dierentuin hebben wij een abonnement van.
Monkey town of Ballorig? Lekker indoor spelen! Ik weet natuurlijk niet of er bij jou ook zoiets in de buurt is...
Je geeft aan dat je enigzins noordelijk woont, weet niet hoe noordelijk maar als je echt in t noorden woont is misschien speelstad oranje een idee. ?
Wij zitten middenin verhuizing..dozen dozen dus!maar er is n kinderboerderij vlakbij met speeltuin.wel wat regen maar korte buien...ik ga dus weer aan de slag!het wordt steeds meer huis haha !