Eten bestellen gaat altijd fout

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb nooit contant geld in huis, betaal dus via IDEAL. heb 1x via foon besteld en hoorde 3/4e van wat ze zeiden niet en mn bestelling kwam half over en kreeg dus t verkeerde. idd je kan nu alles aanklikken wat je wil en als t fout gaat ligt t iig niet aan jezelf :)
     
  2. loesje1982

    loesje1982 Fanatiek lid

    4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja, dat van dat contante geld snap ik wel. maar dat hebben we eigenlijk altijd wel.
     
  3. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha. die zijn we hier altijd kwijt. ideaal hoor via internet. mits t restaurant t niet verkloot :p
     
  4. 24Mandy24

    24Mandy24 Fanatiek lid

    23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hier net grieks besteld via thuisbezorgd.nl netjes optijd, maar ben me toch een partij misselijk pffff ook de laatste keer geweest dus!
     
  5. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mandy: had ik vorige keer ook. nu niet gelukkig *afkloppen*
     
  6. Anoniempje2011

    Anoniempje2011 Fanatiek lid

    1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier al vaak dat als ik een uur of twee later koos dat het alsnog naar een uurtje gebracht word. Daar hielden we op een gegeven moment rekening mee en bestelde wanneer we al trek hadden en beiden thuis waren :) Nooit verkeerde bestelling gehad. Wel 1 keer dat onze bestelling helemaal niet kwam. Wij bellen met zaak en just-eat, werd keurig opgelost (duurde wel poosje omdat het uitgezocht moest worden). En nog netter; volgende dag hadden we het geld van de bestelling op onze rekening terug (was complete verrassing, want wij waren al blij dat het keurig opgelost was)
     
  7. iMama

    iMama Actief lid

    21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij bestellen regelmatig via just eat bij de pizzeria die in de buurt zit.
    Van de vele keren is het slechts 2x fout gegaan.
    1x dat we een totaal andere pizza kregen, maar die mochten we houden en een kwartier later stonden ze weer op de stoep met de juiste pizza.

    En 1x brachten ze tiramisu die we niet besteld en niet betaald hadden. Die mochten we ook gewoon houden. Dus echt een fout in ons nadeel was t niet.

    Ik ben iig erg tevreden.

    Het ligt niet aan justeat dat t fout gaat, t is gewoon t restaurant wat de fouten maakt.
     
  8. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier dus bij 2 verschillende restaurants dat t fout gaat. Maar denk idd dat t bij hun ligt

    Net justeat klacht mail gestuurd dat t eten niet best was. Kreeg excuses. Denk dat ik t restaurant morgen nog ff mail met mijn verhaal. Mits zij een email adres hebben.
     
  9. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nee hoor... Ik heb ook zo'n laatje en ik moet wel, want hier in de buurt kàn ik niet eens eten bestellen op dit soort sites... :D
     
  10. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Helemaal geen 1?
     
  11. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik wist helemaal niet dat dit bestond....

    Niet goed om te weten...want je kunt zelfs online betalen...:$

    Wordt me allemaal veel te makkelijk gemaakt :p
     
  12. MeineLiebe

    MeineLiebe Niet meer actief

    Altijd via thuisbezorgd

    Gaat nooit fout en altijd snelle levering gelukkig.
     
  13. tulip

    tulip Niet meer actief

    Loesjuh, nou als jij een boerentrien ben, ben ik pas echt erg. Wij bestellen eigenlijk nooi eten. Het enige dat we af en toe afhalen is chinees en,dan heb ik idd het tel.nr en kun je het na een,half uurtje ophalen.
     
  14. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wij bestellen soms ( nou ja halen zelf...) altijd met een verjaardag.

    Niet altijd...vooral als we aan de lijn zijn niet...
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik bestel altijd online en nog nooit problemen gehad. soms vergeten ze wel is een extra pita (en je betaald er wel voor) maar verder gelukkig nog nooit fout gegaan.
     
  16. Yasmijnkai

    Yasmijnkai Niet meer actief

    Zou dan toch bij thuisbezorg kijken daar bestellen wij altijd. :)
     
  17. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook niet volgens mij ,maar wat moet ik anders in die la doen ...:p
     
  18. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier kunnen we ook niet online bestellen hoor;) moet het echt zelf gaan halen haha
     
  19. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhaha ja hier ook en vind ik ook niet erg , ben al vaak zat online te vinden ..
     
  20. Charise

    Charise VIP lid

    9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier via justeat, en het ligt echt aan het restaurant hoe het gaat...

    Een keer de bezorgbeer, daar was het zo druk dat ze de bestellingen online er niet meer bij konden hebben. Dus ja na 2 uur wachten toch maar zelf gaan koken en we kregen ons geld terug. Hebben de dag daarna opnieuw geprobeerd en toen ging het wel goed.

    Ook een keer gehad bij domino's dat het super druk was en het dus lang duurde. Uiteindelijk is mijn man het maar gaan halen haha. Bleek ook iets niet helemaal goed te zijn gegaan.

    Het word altijd wel netjes op gelost, vind ik.
    En voor de rest eigenlijk altijd wel goed, op een keer bijv een stokbrood vergeten, maar dat kan gebeuren.
     

Deel Deze Pagina