Nee natuurlijk niet speciaal om te eten maar het is voor ons een uur rijden en als je daar dan nog twee uur rondloopt dan is het wel fijn om even iets te drinken of te eten voor je weer teruggaat.
Kan me niet voorstellen dat het lekker is voor je kindje, maar ik vind het eten en drinken sowieso niet te pruimen bij de Ikea..
o wij soms wel hoor, we pendelden een tijd lang nogal veel heen en weer tussen den haag en rotterdam, snel goedkoop en redelijk lekker even bij de ikea eten, lag toch op de route direct aan de snelweg
Ik ga niet speciaal naar Ikea om er te eten. Alleen als we wat nodig hebben, en dat hebben we. Dus dat combineren we altijd met eten daar, omdat het zo betaalbaar is. Ik ga altijd voor de kipsaté met friet. Lekker! Die pasta vind ik persoonlijk niet te eten. Die gehaktballetjes eet ik eigenlijk nooit, en zeker niet na dat nieuws dat er paardenvlees in zou zitten. Die toetjes zijn er ook altijd lekker vind ik. Mmm!
De groentepotjes zien er idd niet lekker uit, fruit lijkt me nog redelijk te doen. Maar zou dan eerder zelf een potje olvarit meenemen en daar opwarmen als ik daar zou gaan eten. Kipsate en de balletjes vind ik wel lekker, rest niet. Ja gebak en toetjes Drinken vind ik er wel erg lekker!
We waren zaterdag nog in de Ikea. Maar bah het eten is echt niet lekker. En zo goedkoop vind ik het er niet. Vandaag moeten we nog terug, maar ik neem wel boterhammen mee.
hier staan er groentenpotjes en fruitpotjes (nr3 vind de fruitpap zalig). Je hoeft ze niet te betalen, maar ze draaien het wel open aan de kassa en smijten het dekseltje weg
1,95 voor een kindermenu gehaktballetes, frietjes, drinken en een ijsje vind ik niet duur en neem zelf ook altijd een kindermenu, is zat! Maar ben dan ook geen hele grote eter..
Fruit kan ook minder aan verpest worden dan groente denk ik.. Dat ze het dekseltje weggooien is logisch, anders zou iedereen daar gratis babyvoeding gaan halen
Ja maar ze geven je toch alleen een potje babyvoeding mee als ze zien dat je een baby bij je hebt neem ik aan. Niet zomaar. Grappig hoe smaken/ meningen verschillen. Ik vind het wel lekker eten, behalve de pasta dan, en ook echt goed betaalbaar, niet duur.
Ja ik ga wel eens naar de ikea om daar te eten. Samen met de kinderen ontbijten.s. Dochter zou nu in de ballenbak mogen nog niet gedaan. Toen zoon jonger was ging ik met de buurvrouwen en de kinderen een dagje uit ikea lekker goedkoop dan wat rond hangen ijsje kinderen spelen hoppa goedkoop dagje uit. Weet eigenlijk al wat ik deze week gaat doen juist een ontbijtje halen bij ikea. Maar ik heb gewoon mazzel de ikea zit gewoon in mijn woonplaats.