Eten bij IKEA

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Af en toe voor een kop koffie met een stuk taart of lunch. Warm eten vind ik niet zo.
    Overigens nog veel beter dan de Mac, daar zet ik echt geen voet binnen ;)

2. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik vind het er prima! Heb er eigenlijk nog nooit slecht gegeten, ontbijt is oke, maar wel druk, lunch is prima, zalm, broodjes, taartjes! yum! En ook tijdens het diner is er altijd wel een maaltijd die me aanspreekt. Zoonlief vind de prinsessencakejes helemaal geweldig en kan na het eten nog even (in het restaurant) spelen. Oke sfeervol is het niet, maar eerlijk gezegd vind ik het in de "echte" restaurants ook niet altijd even goed geregeld, zit je vaak ook heel dicht met de tafels op elkaar en betaal je een pak meer.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij eten er ook wel eens. Voor onze zoon echt een feest, want dat is de enige plek waar hij niet aan tafel hoeft te zitten tijdens het eten. En natuurlijk de ijsje dat hij zelf mag tappen hè... Hij vindt softijs niet echt lekker, maar dat apparaat is fantastisch ;)

Ik ga er bij voorkeur onder lunchtijd en houd het dan op soep met broodjes. De porties bij vlees en vis zijn erg klein, de pasta is mwah en die balletjes vond ik eerst wel lekker, maar nu niet echt meer. Beetje te fabrieksmatig ofzo.
    De chocolademousse is inderdaad wel lekker en ook het gebak lust ik er graag.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

chocomouse, gebak en zalm en groentes zijn inderdaad erg lekker.

Ik neem vaak zelf meerdere kleine gerechten ipv een vol bord.

5. Laust

Laust Niet meer actief

Wij zijn er toevallig vorige week rond etenstijd geweest. De stroom lag er uit dus ik kon de soep niet afmaken en we hadden nog een matrasje nodig. Dus toen eind van de middag geweest zodat we daar konden eten. Was overigens prima hoor maar ook wel precies wat je mag verwachten voor dat geld.
    Oeh en gratis koffie toe maakt het natuurlijk helemaal af :D

En toen we ons hardop afvroegen of er echt mensen waren die puur en alleen voor het eten kwamen, liepen we een collega tegen het lijf :D Hij voelde zich duidelijk betrapt hihi

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oh lekker joh bij de ikea 😁 en na die tijd voor een paar cent aan het einde bij de kassa jezelf nog eens vol bunkeren met die goedkope hotdogs en softijs, ik hou ervan 😃😃

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij doen er wle eens ontbijten gezellig wachten op een plekje met jedienblaadje haha. als mijn ma en ik samen gaan moeten we vroeg want moeten op tijd weer thuis zijn voor de kids. dus jah vroeg al valt het mee als er geen vakanties zijn. dat vergeten we nog wel eens en dan is het echt niet te doen. dan zijn er naast de grijze golf ook nog vele gillende huilende kids met gestresste moeders haha niet echt prettig eten

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik vind het heel erg verschillen per keer of het lekker is of niet. Was laatst met een vriendin er wat spul voor de baby kopen en toen zo'n kipnuggets genomen. Gatverdamme wat een vies ding.
    Saté is idd soms roze ipv goed doorbakken dus die neem ik ook niet.

Enige wat ik tot nu toe altijd lekker vind is de zalm. De chocomousr is idd geweldig en ook de broodjes voor tussen de middag zijn prima.
    Maar het is en blijft duidelijk gewoon goedkoop geproduceerd eten en dat proef je echt wel.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb nog nooit vies gegeten bij de Ikea, in tegenstelling tot de mac (mijn mening) Maar dat kan natuurlijk ook aan de "koks" van bovenstaande bedrijven liggen.

Ik ga er graag lunchen, goedkoop en goed te eten, geen culinaire hoogstandjes, maar ach, dat eet ik thuis ook niet......;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    De gehaktballetjes, hotdogs en het softijs vind ik top, de rest laat ik liever staan. :)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik eet alleen taart, patat met pindasaus of vegetarische tomatensoep daar... Mijn man vind de zalm lekker maar ik vind die niet zo. De kipsate is echt heel erg vies

12. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Vroeger kwamen we daar weleens maar na het nieuws over poepbacterien in ikea gebak dit jaar, nooit meer !!!

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dan zou ik maar nergens meer eten in welk restaurant dan ook en bij vrienden ook geen gebakje nemen of hapjes, handje chips, nootjes etc. ;). Heel veel mensen wassen hun handen niet goed genoeg na een toiletbezoek.

kan me er niet druk over maken, overal zit van alles in als je een goede weerstand hebt kan je lijf dat prima aan.

14. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    ik vind de Ikea ook niet zo heel slecht.. het is idd cheap en je hebt snel eten. Zowel de lunch als avondeten is daar best te doen.. Mijn vriendinnen gaan er regelmatig ontbijten na het stappen :D
    oh en een keer in mijn zwangerschap ben ik erheen gereden omdat ik zo'n zin had in de balletjes met friet.. hahahaha! Maar meestal eten we daar als reden omdat we daarna gaan winkelen daar...

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

Haha wat grappig. Wij eten er wel eens, maar dan alleen als we rond etenstijd daar aan het shoppen zijn. Of 's middags een broodje ofzo :D
    Maar het is goed te eten hoor! Veel plezier :)

16. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik hou van Ikea :D
    Ga er graag ontbijten en rondje winkel doen. Ook wel eens wezen eten. Ja ik kook zelf lekkerder, maar het is goedkoop, best smakelijk en genoeg. Vind het goed alternatief bij geen puf om te koken, langer vullend en stuk gezonder dan de mac.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als we er komen eten we er tussen de middag eigenlijk altijd wel wat. Vooral de balletjes vinden we erg lekker.

En op de 1 of andere manier vind ik het softijs, het lekkerste softijs die ik tot nu toe heb gehad :):D

18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Eten bij de Ikea? Liever niet.. De soep gaat nog wel, maar de rest..en zo goedkoop vind ik het nou ook weer niet.
    We gaan meestal naar Ikea in Barendrecht, maar gaan dan eten bij de Zuiderster (zit ernaast) en kiezen dan de daghap. Een stuk lekkerder!

19. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik vind de kipsate juist lekker :)
    Vaak gegeten toen ik zwanger was.

Deel Deze Pagina