We zijn van plan om volgende week naar de film te gaan, bij Pathe de Kuip. Iemand tips waar je lekker kan eten daar in de buurt?
Ernaast zitten een wok restaurant, een burger king en een Beer restaurant, Vooral die laatste is erg lekker.
Ze gaan naar de kuip.... Ik denk dat je snel bij de Beren terecht komt. Alles behalve hoogstaand maar wel handig omdat het snel gaat en naast de bios is. O neem wel de tijd, het is daar altijd mega druk! Eten gaat snel maar een tafel krijgen is een tweede
thanx. Ik las naast op Iens.nl dat er een nieuwe zaak zit, Atoll? Is dat wat? Ik ben niet zo'n fan van de beren omdat de bediening nog al eens te wensen over laat.
Het is wel een stukje verder rijden, maar naast Las Palmas (restaurant van Herman Den Blijker) zit Humphreys. Erg leuk en niet duur (voor 24 euro heb je een drie gangen diner).
Ja daar ben ik eens geweest, prima gegeten en gezellig! Maar wilde toch wat meer in de buurt, dat het aan te lopen is.
malaka is ook lekker. En idd vertrouwd de beren, kfc zit gelijk naast de pathe en ik weet dat aan de overkant van malaka ook iets zit maar hoe dat heet
Atoll is wel leuk om een drankje te doen, maar als restaurant heb ik geen idee kom er alleen om een drankje te drinken of te bowlen enz. de beer idd of de KFC ga ik meestal heen.