Eten bij van der valk? Betaalbaar? Wat te krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    v.d. Valk is ook voor mij verre van chique, zelfs een beetje het tegenovergestelde, een beetje goedkoop.
    Maar zoveel mensen zoveel smaken, als je het daar leuk vind moet je lekker gaan, de prijzen zijn denk ik heel goed te doen en frietjes hebben ze er op zeker.

Veel plezier met jullie uitje. :D

2. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik denk dat veel mensen denken dat ze er een beetje een verkeerd beeld bij heeft en proberen haar te vertellen wat voor soort restaurant het is, dat vind ik niet gemeen maar juist aardig.
    Het zou toch jammer zijn voor hun als ze er naartoe gaan met het idee dat het een chique tent is en dat ze dan teleurgesteld zijn?

3. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Misschien wel...

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zolang ik me kan herinneren gaan mijn ouders al eten bij Motel Nuland, als ukkie ging ik dus ook al mee. Echt een familierestaurant.

Misschien ben je wel ooit bij een AC restaurant geweest? Daar vind ik het wel wat op lijken (op de zelfbediening na dan).

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik vind de ervaringen van jullie juist fijn om te lezen.
    Ik weet dat ik er een keer ben gaan lunchen, maar tot ik het maar kale kak vond wat daar binnen zat, allemaal mannen en vrouwen net in het pak. Vandaar dat ik het chique vind. Misschien was dit een uitzondering op de regel, maar daarom vond ik het chique.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    nu begin ik wel te twijfelen of ik misschien toch na een grieks restaurant ga. Maar die waar wij normaal hier in Heerlen gaan is vandaag gesloten.

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wegrestaurant? tis een hotel?

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    O ja, de van der valk waar ik het over heb is verre v an een wegrestaurant, is een 4 sterren hotel met restaurant.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd, denk dat mensen hier iets anders bedoelen, aangezien als je terugkomt van vakantie daar niet even binnenloopt en gaat zitten bunkeren.

Ik ben trouwens niet van de chique dure restaurants. Betaal je 40 euro voor een biefstuk met wat groenten en saus, en wat krijg je?

Een biefstuk ter grote van een konijnenkeutel met 3 doperwten en 2 stukjes wortel, zo prachtig opgemaakt dat je het zo, op 1 lepel, hop, naar binnen kan schuiven.

nee doe me dan maar een restaurant waar je voor 22 euro een dikke lekkere malse tournedos met kruidenboter hebt en een schaal met patat en salade 8)

11. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Van der Valk is heerlijk hoor, kan er volgens mij hele goede schnitzels met saus eten. En zeker als het bij een hotel zit zal het wel goed zijn. Je krijgt er lekkere grote porties en gewoon lekker met frietjes of gebakken aardappel. Ik zou het gewoon een keer doen, ik vind het ook altijd leuk om te doen, al ga ik zelf nooit uit eten.

12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb om 18.30 gereserveerd, ik laat jullie wel weten hoe het was.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    :)

Wel waar hoor. In de duurdere restaurants moet je het alleen proeven en moet je geen honger hebben, ;)

Ach van der Valk is wel goed hoor, alleen zo massaal en vrij simpel. Vaak kun je dat thuis prima maken.

14. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik normaal ook niet hoor ;) Maar ik had nu zoiets, doe eens gek...

15. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Veel plezier Vera :D

Het zal ook heel erg verschillen van plaats tot plaats, die jij liet zien ziet er best goed uit.

16. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ben een echte vdvalk fan. En er zitten zeker wel chique tussen hoor, vooral de wat modernere restaurants. Veel zijn in de loop der jaren verbouwd om een beetje van het imago 'vreetschuur' af te komen zeg maar.

Ik ben zelfs getrouwd in een vdValk overigens :) Was toen net geopend, met een 5sterren hotel. Was behoorlijk chique en veel mensen waren dan ook verbaasd dat dat ook een vdvalk was :)

Als wij ergens gaan eten is het eigenlijk bijna altijd een valk, geen poespas, gewoon lekker eten en geen gedoe haha.

Veel plezier en eetsmakelijk vast!

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Thanx meid. Dat zal wel lukken, en anders frituur is ook vlakbij hiero. ;)

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Eet smakelijk maar dat zal zeker lukken.. :D

19. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Van der Valk in Roermond is bijv. echt geen wegrestaurant en in de verste verte niet met een AC te vergelijken. Het is lekker eten voor een betaalbare prijs met ontzettend nette bediening. En je hoeft je er ook niet opgelaten te voelen als je er met een kind naar toe gaat. Moet ik wel eerlijk zeggen dat onze zoon zich netjes gedraagt met uit eten.

20. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Van der Valk heeft volgens mij heel verschillende restaurants. Ik ben zelf jaren geleden bij Kasteel Ter Worm in Heerlen geweest (is ook van Van der Valk) en ook daar in het restaurant gegeten en dat was dus zeker poepie chique :D. Maar ik ken er ook een stel wat wel wegrestaurant niveau is.

Deel Deze Pagina