Hallo Mijn zoontje is nu 10,5 maand. Hij heeft altijd wel goed gegeten, maar de laatste weken is dit helemaal veranderd. Hij drinkt buiten zijn melkflessen (nutramigen) om ook heel weinig (bijv diksap of zo). Voorheen dronk hij uit een tuitbeker, maar ook pas een weekje of zo. Nu wil hij hier helemaal niks meer van weten en zijn we met een gewone beker bezig. Ons schema ziet er nu zo uit: 8.00: fles 180cc (drinkt hij nu met moeite op, desnoods in 2 delen) 9.30: fruit 1 stuk 12.00: 1 boterham (wil hij nu maar een paar stukjes van) 13.00: fles 150 cc ( drinkt hij nu de helft van) 16.30: tussendoortje, liga met drinken uit beker 18.00: potje olvarit met toetje (alpro soya ivm vermoedelijke kma) 19.30: fles 180cc (hiervan drnkt hij 100 cc) Ik ben bang dat hij te weinig vocht binnenkrijgt. Hoe krijg ik hem zover om toch uit tuitbeker te drinken? Heb het idee dat ik dat nu echt niet voor elkaar krijg omdat meneer simpelweg niet wil. Gewoon de gewone beker aan blijven bieden? Heb verder ook het idee dat hij gewoon niet zo'n drinker is, is dat erg? Ik hoor het graag!
Hallo, Er zijn verschillende tuitbekers, ook met een zachte tuit, of een tuit in de vorm van een rietje, wellicht dat je zoontje uit deze bekers wel wil drinken? Groetjes Eveline