Met welke kleur combineren

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 2 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    wij willen in de slaapkamer bijgevoegde foto op de wand.
    Met welke kleur zouden jullie dit combineren op de overige wanden?
    De vloer is de vloer die je ook op de foto ziet.
    Zelf dacht ik aan of taupe of turquoise maar ik ben benieuwd naar jullie ideeen

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Hier gaat het dus om

Bijgevoegde bestanden:

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Turquoise of dat zeegroen geeft wel het lekkere beachy effect denk ik! Ik heb een keer op Masters of Flip gezien dat zij jouw plaatje combineerden met felblauw en perzikkleur. Was heel erg gaaf en tropisch.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Zeegroen en taupe lijkt me het mooiste.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik zat ook nog te denken aan misschien oud roze. Zou dat kunnen?

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Brrrr ik zou dus helemaal geen felle kleuren doen maar het bij aardse kleuren houden. Taupe inderdaad of creme, donkerbruin of eventueel subtiel goud? Ik vind dat vooral een slaapkamer een rustgevende ruimte moet zijn en dus niet met knallende kleuren op de muur.

Ffion, Nellie4 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  7. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Idd ik zou ook geen felle kleuren in mijn slaapkamer willen. Taupe, oud rose en geborsteld goud zijn wat mij betreft de mooiste combinatie

Vitamientjuh, PenK en DastyQueen vinden dit leuk.
  8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

er is een verf (uit mijn hoofd van histor) in ieder geval bij de gamma, die heet saharazand. Dat is echt zo een beach zand kleur denk dat die er echt heel mooi bij zal staan. Denk zelf dat turquoise/zeegroen wel heel heftig is aangezien die wandfoto natuurlijk ook al een beetje "druk" is.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Een tintje donkerder dan de vloer zou ook mooi zijn. Ben het eens met de mensen die zeggen dat de fotomuur al vrij druk is, denk niet dat je nog een kleur aan de kamer hoeft toe te voegen.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    misschien dat ik toch maar wacht tot het op de muur zit en dan de kleur erbij zoeken. Ik vind het lastig, de slaapkamer is vrij groot (5,40*4.60) dus een felle kleur zal vrij aanwezig zijn maar ern natuur kleur kan weer saai worden.
    We hebben niets anders in onze slaapkamer dan bed en 2 nachtkastjes dus het is vrij leeg

11. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wat de andere leden ook zegen: geen felle kleur, eerder een zandkleur/beigetint.

12. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Ik vind je fotomuur echt gaaf, het is een ware eye-catcher! Met rustige kleuren (zie mijn andere post) komt het tot zijn recht en met felle kleuren verliest het zijn effect en wordt het druk. Wat je nog zou kunnen doen is spelen met verlichting.
    Waar zijn de deur en het raam in je slaapkamer?

Deel Deze Pagina