hey vandaag moet ik op controle bij de gynae. Maar vanaf hoeveel weken is het geslacht zichtbaar? ik zie overal staan 20weken maar ben zo benieuwd naar het geslacht :d dat ik ergens wel hoop dat ze het al vroeger zouden kunnen zien. groetjes
Nee, dat kunnen ze zo vroeg helaas echt nog niet zien. Dus ik ben bang dat je nog een paar weekjes geduld zult moeten hebben. Succes!
Ik had de mazzel dat ze het met 15 weken al konden zien! Het ligt er echt aan hoe de kleine zijn beentjes houdt. Veel succes, ik hoop voor je dat je wat kan zien! Laat je het dan nog weten? Groetjes Debby
soms zeggen ze dat ze het al eerder kunnen zien, maar dan is de betrouwbarheid een stuk minder dan vanaf 20 weken.
ja zodra ik iets weet laat ik zeker iets weten maar het zal dan niet voor vandaag zijn. ook al hoop ik stiekem van wel hihi soms duurt het wel lang dat wachten hoor. groetjes
op 18 weken konden ze het bij mij nog niet zien. De laatste echo bij mij was op 22 weken en toen zag ze het heel duidelijk! Hangt er vanaf hoe je babytje ligt
Mijn gyn zag het al met 12wk2dg (inwendige echo) en met 16 weken met 200% zekerheid dat het een jongen wordt. Groetjes, N22
het zou wel al kunnen hoor! mijn VK kan het vaak al wel zien met 12 weken...bij ons lag ze er helaas niet goed voor en was ze heel druk...inmiddels weten we wel dat we een dochter krijgen!
bij mij konden ze het ook pas met 21 weken zien omdat ons kereltje met zijn beentjes stijf aan elkaar lag en zo bleef liggen
bij mij hadden ze de eerste keer een sterk vermoeden op 13 weken! Hij lag wel perfect! Nadien is dit nog enkel keren bevestigd geweest! Maar het is wel zo dat ze een jongen sneller kunnen zien als het kindje meewerkt! Bij mij was het duidelijk een jongetje! Maar ik vertrouwde het pas toen ik een week of 17 was en ze het nog eens heel duidelijk zagen en ik het zelf ook zag!
Bij ons is er voor het eerst bij de 20 weken echo naar gekeken, en de echoscopiste zei dat ze normaal een slag om de arm houden wat betreft het 100% zeker weten van het geslacht, maar dat het in dit geval duidelijk was. (met een grote smile op haar gezicht) Dan denk ik meteen "watdan, heeft ie zo'n grote lul?" hahahaha
ok meiden bedankt voor jullie reacties ik zal het sbiet hopelijk zelf kunnen zien zo niet dan is het nog ff geduld. maar nu weet ik wel dat er een kansje is dat ze het al kunnen zien he. nog 2u een half te gaan se en ben weg :d hihihi
Wij zijn vorige woensdag op controle geweest en de gyne zei meteen dat de kans klein was dat we t zouden zien want onze kleine spruit had zich weer taktisch opgesteld, wilde weer niks prijsgeven... dus ze was wat bezig met meting als we plots een beeld kregen met de beentjes open en ze zei van: euh... 't is duidelijk dat het een jongen is zeker? Jeetje, en of... daar was geen twijfel over mogelijk... Wij hebben het dus op 16 weken gezien
Bij ons hadden ze al met 12 weken een vermoeden dst het een jongetje zou worden maar dat was toen nog niet zeker met 16 weken en 4 dagen hebben we het echt duidelijk gezien en vandaag weer.