Eten en drinken, lijst wat wel of niet

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Odin, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen dacht ik...
    Ik heb moeite zat moeten doen om zwanger te raken, dus ik doe dan ook extra voorzichtig.

En brie haal ik bij de kaasboer, dus sorry dat ik deze dan bij de verkeerde lijst heb gezet

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat is heel begrijpelijk natuurlijk, maar het probleem met het zelf aanleggen van lijstjes is dat er dingen mogelijk verkeerd worden geplaatst of geïnterpreteerd.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb gewoon de lijst van de voedingswijzer aangehouden en voor de rest niet! Wij hebben er ook meer dan 2 jaar over moeten doen om zwanger te raken maar ik heb mij echt niet gek laten maken via internet wat je allemaal wel niet mag eten (af en toe kom je echt de gekste dingen tegen!)
    Net als je mag niet teveel kaneel eten (dat is pas als je een potje leeg zou eten of meer dat doet niemand!) Maar sommige mensen durven hier door al geen appeltaart te eten.

Gewoon geen rauw vlees,geen rauwmelkse kaas(harde mogen weer wel) en geen vacuum verpakte zalm (verwarmd mag weer wel)
    Alcohol en roken ook niet doen!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat is dus wat ik ook al zei

5. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha!

6. Troel

Troel Niet meer actief

Sorry dat ik alleen maar met haha reageerde. :D Zat t ff door te lezen en wilde al meteen reageren met: ''Brie mag wel en en en''.. maar das allemaal al gezegd.. ;) Gewoon goed de oogjes gebruiken indd! ff lezen wat erop staat dus... :D:cool:

Deel Deze Pagina