het is hier op het moment een zooitje met eten en drinken..... willen jullie met me meedenken? net als vandaag bijvoorbeeld, vanochtend 10cc, fruit kon ik niet geven dus heb water en een soepstengel gegeven daar heeft hij amper van gedronken en ongeveer een halve soepstengel op. net een paar stukjes brood (terwijl hij een tijdje geleden 2 broodjes at), dus ik dacht laat ik hem een fles geven, nou niet dus.. 10 cc.. en sap wil hij ook niet.. hij had voorheen zelfs nutrilon forte omdat hij zo'n honger had en nu krijg ik er niet eens normaal eten in! van het cb (en mezelf) mag/moet hij 2 boterhammen per dag, 3 flessen, fruit, tussendoortje en avondhap maar dit krijg ik er allemaal never nooit niet in! en het slapen is ook weer drama.. vannacht ging hij alleen weer slapen na een flesje, gek he als je slecht eet dan heb je honger op een geven moment. ik weet even niet meer wat ik ermee aan moet.. wat zouden jullie doen? ik wil heel graag regelmaat erin krijgen maar die is op het moment heel ver te zoeken.. groetjes nien
Tja, ik kan alleen maar zeggen: hier hetzelfde af en toe... Hier gaat er de ene dag heel veel eten en drinken in, de andere dag is het nog niet de helft en is ze 's nachts wakker. Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet, probeer haar niet al te veel te geven 's nachts maar slapen vind ik zelf ook noodzaak... dus dan geef ik toe. Maar vaak komt dit niet voor. Ik denk dat het te maken heeft met een sprong en het schijnt dat die wel even kan duren, helaas. Sterkte...