Ik zoch wat anders maar kwam dit tegen: Je Kind In 3 Dagen Op Het Potje. Zindelijkheidstraining voor je baby, peuter en kleuter. je kind in 3 dagen zindelijk.... zou dat echt kunnen?
Ik had er wel eens eerder een topic over gelezen, maar ik geloof dat het niets bijzonders was. Het is wel een hele hoop geld voor zo'n boekje. Dit boekje heb ik gekocht en het is heel informatief : Boek: Zindelijkheidstraining* - Penny Warner | Uitgeverij Synthese en 4 Euro vind ik een betere prijs dan 50 Euro.
Sorry voor mijn lompheid....maar...wat een omhoog gevallen, zelfingenomen gold digger is dit zeg!!!! Pure geldklopperij als je het mij vraagt. Ze wil wel heeeeel erg graag haar product verkopen hoor! En wat een negativiteit over een pamper verversen, over kinderen die nog niet op een potje plassen, over alles eigenlijk, behalve haar product. Ik zou mijn geld er nooit aan verspillen. Een kind is klaar voor het potje als het er klaar voor is en niet eerder.... Hier wel in 3 dagen zindelijk, maar gewoon door naar mijn dochter te kijken, haar te prijzen voor wat ze op het potje deed en na 3 dagen was het voor haar gewoon de normaalste zaak van de wereld.
wat geeft het nou als een kind langer nodig heeft. Onzin waarom ze het binnen 3 dg zouden moeten leren Maar dat is mijn bescheiden mening
Moet het kind dan ook in 3 dagen leren zwemmen? In 3 dagen leren autorijden??? etc.??? Laat kinderen lekker kind zijn... Ze moeten al zoveel... Laat ze genieten van hun kindertijd zolang het kan.. Push je kind niet al teveel... maar stimuleer je kind en laat je kind merken dat het niet erg is om tijd te nemen voor dingen... Alles op zijn tijd..! Je kan beter met trainen beginnen op het moment dat het kind aangeeft dat het zover is dan dat je ermee begint als je kind er nog niet klaar voor is... Dan moet je nl. veel meer moeite doen en duurt het veel langer... Toen mijn dochter aangaf er klaar voor te zijn ben ik gestart.. en ze was binnen een week zowel overdag als 's nachts zindelijk... Oooh dit is trouwens ook mijn bescheiden mening... Als iemand het er niet mee eens is en het anders wil doen... even goede vrienden hoor haha... Het boek ken ik niet... kan ik je dus niet mee helpen...
indd kinderen worden op hun eigen tempo zindelijk , je kunt ze wel prijzen met bijv. stickers / kadotjes bij n plasje / poepje op de wc dat stimuleert wel.. heb die link niet bekeken hoor maar zag t onderwerp voorbij komen . het werkt iig alleen maar tegen als je je kind puched .. groetjes
Ja, waarschijnlijk is het alleen een teleurstelling als het dan niet binnen 3 dagen lukt, voor jou en je kind. Ze moeten er toch echt klaar voor zijn en dan nog verschilt het per kind hoe lang ze er over doen. Ik vond het wel handig om er wat meer over te lezen, aangezien iedereen weer andere adviezen geeft. Er wordt ook niets beloofd in het boekje wat ik noemde over een periode waar binnen het zou moeten lukken, ieder kind reageert anders.