geslacht weten. geheim houden voor buitenwereld ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniem1967, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe hebben jullie t geslacht geheim weten te houden ? Dit keer wil ik het geslacht geheim houden voor de buitenwereld maar hoe ? De vragen zullen gaan komen wat het is.ik wil die vragen graag ontwijken. Vanavond heb ik de echo er zullen vragen gaan komen maar ik heb daar helemaal geen zin in en wil.dit voor mezelf houden. Mijn beste vriendin krijgt t wel te horen. De vader weet ik niet (liever niet want die kan zijn mond niet houden maar zal er ook om vragen)

2. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Als ze vragen wat het is zeg je gewoon een baby ;) lieg je niet en de boodschap is gelijk duidelijk!

3. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou denk ik zeggen dat ik het zelf ook niet weet/wil weten.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Vragen ontwijken gaat natuurlijk niet :) Men is geïnteresseerd en wil het weten. Simpel.

Maar je wil het geheim houden voor je man? Dat is een beetje vreemd om te lezen, want hij heeft er evenveel recht op als jij, toch?

5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Wij hebben gewoon eerlijk tegen iedereen gezegd : we weten wat het wordt, maar we willen dit als verrassing houden.
    De meeste reageerden dan met: ja, t is inderdaad ook wel een leukere verrassing als het er eenmaal is
    En het enige is dat je je kindje gewoon " het" noemt, anders gaan ze lopen gissen ( thuis zeiden wij ook gewoon "het", dat maakte het wel makkelijker)

6. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet samen met de vader van dit kindje. Anders zou het niet gekund hebben

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik snap :)

V: "Wat wordt het?"
    A: "Een mensenkind"

Probleem opgelost :D

8. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Bij mijn dochter wilde mijn man het niet weten en had op de dag van de 20weken echo besloten dat hij het wel wilde weten. Dus wij hadden het makkelijk om te verbergen :p

9. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben altijd snel over stag om dat soort dingen dus wel te zeggen als mensen er om vragen haha

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij weten ook wat het wordt en zeggen inderdaad ook tegen iedereen die vraagt "en weten jullie wat het wordt?"
    "ja wij wel".. dan is het verder ook wel duidelijk moet ik zeggen, de meesten die vragen dan niet verder.
    Daarnaast heb ik heel bewust regelmatig hij én zij gebruikt bij het praten over ons kindje (en ook vaak het...)

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wij zeggen gewoon nee we willen wel eens weten hie het is om verrast te worden.
    Of een mooie gezonde baby!
    Of we zeggen er zijn maar 2 opties he...

12. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zeggen altijd: Het wordt een jongen...(lange stilte)... of een meisje. Een andere keer weer andersom.
    Op alle andere vragen antwoorden met: misschien ;)

13. Soit

Soit Niet meer actief

Wij hebben het al 3 x eerder zo gedaan, en altijd gelukt. Alleen mijn man en ik wisten het.

14. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Wij hebben tegen alle anderen gezegd dat we het niet wisten, daardoor kregen we een stuk minder vragen dan wanneer iedereen wist dat wij het wel wisten maar niet wilde zeggen. Tot op heden weet nog niemand dat wij het wel wisten. Nu zwanger van de tweede en dit keer mag iedereen het weten

Deel Deze Pagina