Hoe hebben jullie t geslacht geheim weten te houden ? Dit keer wil ik het geslacht geheim houden voor de buitenwereld maar hoe ? De vragen zullen gaan komen wat het is.ik wil die vragen graag ontwijken. Vanavond heb ik de echo er zullen vragen gaan komen maar ik heb daar helemaal geen zin in en wil.dit voor mezelf houden. Mijn beste vriendin krijgt t wel te horen. De vader weet ik niet (liever niet want die kan zijn mond niet houden maar zal er ook om vragen)
Vragen ontwijken gaat natuurlijk niet Men is geïnteresseerd en wil het weten. Simpel. Maar je wil het geheim houden voor je man? Dat is een beetje vreemd om te lezen, want hij heeft er evenveel recht op als jij, toch?
Wij hebben gewoon eerlijk tegen iedereen gezegd : we weten wat het wordt, maar we willen dit als verrassing houden. De meeste reageerden dan met: ja, t is inderdaad ook wel een leukere verrassing als het er eenmaal is En het enige is dat je je kindje gewoon " het" noemt, anders gaan ze lopen gissen ( thuis zeiden wij ook gewoon "het", dat maakte het wel makkelijker)
Bij mijn dochter wilde mijn man het niet weten en had op de dag van de 20weken echo besloten dat hij het wel wilde weten. Dus wij hadden het makkelijk om te verbergen
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben altijd snel over stag om dat soort dingen dus wel te zeggen als mensen er om vragen haha
wij weten ook wat het wordt en zeggen inderdaad ook tegen iedereen die vraagt "en weten jullie wat het wordt?" "ja wij wel".. dan is het verder ook wel duidelijk moet ik zeggen, de meesten die vragen dan niet verder. Daarnaast heb ik heel bewust regelmatig hij én zij gebruikt bij het praten over ons kindje (en ook vaak het...)
Wij zeggen gewoon nee we willen wel eens weten hie het is om verrast te worden. Of een mooie gezonde baby! Of we zeggen er zijn maar 2 opties he...
Wij zeggen altijd: Het wordt een jongen...(lange stilte)... of een meisje. Een andere keer weer andersom. Op alle andere vragen antwoorden met: misschien
Wij hebben tegen alle anderen gezegd dat we het niet wisten, daardoor kregen we een stuk minder vragen dan wanneer iedereen wist dat wij het wel wisten maar niet wilde zeggen. Tot op heden weet nog niemand dat wij het wel wisten. Nu zwanger van de tweede en dit keer mag iedereen het weten