Krampjes?

Discussie in 'Voeding' gestart door lian1985, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lian1985

lian1985 Lid

14 jul 2008
    25
    0
    0
    Hoi,

Ons dochter had voorheen altijd een heerlijk ritme, 's avonds rond acht uur de laatste fles, en dan rond half negen naar bed, ze sliep dan door tot de volgende morgen acht uur.
    Sinds kort gaat ze krijsen zodra ze in bed word gelegd! Er is dan echt niets meer mee te beginnnen en we zijn dan gerust de héle avond met d'r bezig, net zolang bij d'r bedje staan tot ze in slaap valt.
    Als ze dan eindelijk slaapt word ze vaak rond 12 uur al huilend weer wakker, ze is dan weer helemaal overstuur en als we dr dan uithalen trappelt ze heel erg met d'r beentjes, net alsof ze last heeft van krampjes.
    Nu vroeg ik me af of dat kan, ze krijgt meestal rond half 6/6 uur d'r groentehapje, zou het hiervan kunnen komen? Dit duurt nu ongeveer al twee weken! Hebben jullie tips/advies/ervaringen?

Groetjes!

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi, wat vervelend voor je meisje!

Gaat ze alleen zo huilen als ze in bed gelegd wordt? Of is ze daarvoor ook huilerig? Als ze ergens last van heeft dan lijkt me dat ze ook zou moeten huilen als ze niet in bed ligt. Trappelen met beentjes heeft niet altijd met krampjes te maken. Als ze overstuur zijn trappelen ze ook nl.
    Als je denkt dat ze last heeft van haar buikje zou ik nog even wachten met fruithap. Zie je verband tussen het huilen en het moment van het beginnen met de hapjes?

Kortom lastig om je tips te geven. Maar misschien heb je zo meer inzicht in in het probleem.

Succes in ieder geval!

3. amarantha

amarantha Lid

23 dec 2007
    69
    0
    0
    electromonteur
    Alkmaar
    is het niet die 6 maanden sprong?.
    Hier heeft noa er veel last ven gehad,werd ook veel snachts gillend wakker net alsof ze naar gedroomt had.
    Ze was gewoon verschrikkelijk uit haar ritme.
    Uiteindelijk kwam het gewoon allemaal weer goed en gaat ze nu weer vredig slapen en slaapt weer heerlijk de nacht door.

Deel Deze Pagina