Hoi! Mijn zoontje krijgt sinds anderhalve week kruidvat standaard 1. Daarvoor kreeg hij nutrilon standaard. Maar het lijkt of hij nu meer spuugt dan voorheen. Ook heeft hij nu elke dag ipv om de drie dagen een poepluier. Ook maakt hij sinds een paar dagen een apart geluid. Beetje monotoon geluid, beetje kreun/perserig (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven). Hij is echter wel zijn vrolijke zelf dus denk niet dat het ongemak is. Kan dit door de voeding komen en raad je me aan om terug te gaan naar de nutrilon? Groetjes
Beste Beertje1987, Het zou heel goed door de verandering van voeding kunnen komen. Ieder kindje reageert weer anders op een bepaalde voeding daarom is het soms even uitzoeken welke voeding het beste bij jouw kindje past. Als je meer tevreden bent over Nutrilon kan je natuurlijk altijd terug gaan. Blijft je kindje meer dan een mondje per voeding teruggeven neem dan even contact op met je huisarts. Het is dan even belangrijk om je kindje verder te laten onderzoeken. Groet, Saskia