Eten... eten... eten...

Discussie in 'De lounge' gestart door Imona, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goed bedoeld vast wel...maar zomaar mensen die niet sporten en worstelen whey adviseren vind ik niet zo heel handig.

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Sorry, toch ff reageren... niks proberen... je gaat het doen! ;):thumup:
    Klinkt een beetje flauw, maar als je zegt proberen dan is het niet erg als je faalt want je hebt het in elk geval geprobeerd. Zo werkt dat (helaas) in ons brein.
    Het gaat ons samen lukken!

suus1983 en paula1984 vinden dit leuk.
  3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nee natuurlijk is het dan niet opeens wel erg! Maar dan weet je al wat je wel en niet kan zeggen omdat je vanaf de buitenkant ziet wat er aan de hand is. Op een anoniem forum niet dus daarom vind ik jou reactie ongepast. Ik heb nergens beweerd dat het de waarheid is! Ik zei dat dat MEESTAL betekent dat je tekorten hebt. Meestal betekent dus in de meeste maar niet alle gevallen. Jij leest wat je wilt lezen volgens mij. Ik heb genoeg tips gegeven. Doe er wat mee als je dat wilt, wil je dat niet? Prima. Ik lig er niet wakker van of jij nou 100 of 60 kilo weegt, sorry.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waarom niet? Het is niet dagelijks lijkt mij en whey is in principe gewoon eiwitten. Lijkt mij dat als je wilt afvallen dat je ook meer aan lichaamsbeweging doet. Dus als je meer gaat wandelen etc dan is whey echt niet slecht hoor. Het is geen vergif?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zo herkenbaar
    ik ben sinds ik kinderen ben gaan krijgen te zwaar. val iets af om vervolgens het dubbele bij te komen. zo frustrerend. en ik eet haast niks op een dag. en denk dat dat het is geen regelmaat en te weinig brandstof...
    en toch blijft het moeilijk voor mij.
    ben nu sinds 6 maanden gestopt met roken en 5 kilo aangekome... zou haast weer beginnen zo erg dat ik het vind.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Oeh, je laat wel even je echte zelf hier zien he? Die laatste opmerking zegt wel genoeg over jou als persoon.

Edit: en ik zei duidelijk dat dat niet in alle gevallen opgaat.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Huh? Waarom? Ik geef goedbedoelde adviezen, als jij daar niks mee wilt doen waarom moet ik er dan mee zitten hoeveel jij weegt? Jij bent echt raar hoor.

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Als je haast niks eet dan kan dat juist reden zijn voor je lichaam om alles extra vast te houden.
    We gaan hier beginnen met 4 meiden met gezond eten. Als je wil ben je welkom om mee te doen.

Caruli vindt dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Kijk in de spiegel.

SDonya vindt dit leuk.
  10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga @mamabri haar weg ook maar volgen en stap ook uit het topic! Alles was goed bedoeld wat ik zei. Succes voor diegene die de strijd tegen de kilo's aan gaan! Als ik het kan dan kunnen jullie het zeker!:)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Prima meid, succes met het afvallen. Hoop oprecht dat jij ook een dag lekker in je vel zit.

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    @suus1983 en @SDonya kunnen jullie aub jullie strijd staken of het ergens anders voortzetten. We zijn net zo lekker positief bezig en begonnen samen met gezond eten.
    Het is jammer om dan zo'n negatieve sfeer in dit topic te krijgen.
    Terwijl jullie het beiden goed bedoelen volgens mij, maar het blijft een forum he, dan komt het niet altijd over zoals bedoeld.

Twinkle81 en SDonya vinden dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Ik was al gestopt hoor.

14. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Mooi zo! We gaan er samen tegenaan Suus. Ook jij kan dat.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Ja, dat kan ik, maar wordt wel heel verdrietig als mensen zomaar dingen gaan roepen en ze totaal niet weten wat er speelt. Ik heb dan heel veel moeite om niet te reageren. Al die vooroordelen over dikke mensen. Maar goed, nu on topic verder.

16. Willowl

Willowl Actief lid

16 nov 2016
    313
    140
    43
    Herkenbaar, ik ben er ook echt zo klaar mee. Vroeger heb ik anorexia/boulimia gehad en nu heb ik heel veel last van eetbuien. Mijn gewicht is gezond, maar mijn gezondheid is heel slecht. Vaak lukt het wel een paar weken om gezond te eten, maar als de stress dan weer te groot wordt en ik 1 keer zwicht voor iets suikerrijks, dan ben ik weer weken bezig om van de eetbuien af te komen. Ik ga de knop weer omzetten nu..

Ik heb ook continu honger, zelfs als ik veel eet. Iemand tips voor gezonde vullende tussendoortjes/gerechten zonder melk/ei (/dierlijke producten)?

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Je hoeft me niet te vertellen wat whey is...ondanks mijn overgewicht ben ik getrouwd met een bodybuilding man. En ik vind het niet slim om dames die worstel met hun hele patroon, al moeite hebben met wat wanneer hoe en waarom ook nog iets gaat geven waar ze van kunnen denken, moet dat ook nog? Wat is het? Kan het zonder? Welke soort?
    Want als je niet gaat echt gaat sporten maar een rondje om de kerk gaat om te beginnen of de trap gaat pakken en je gaat aan de whey delicious dan ga je gewoon niet afvallen.

suus1983 vindt dit leuk.
  18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja lijkt me wel fijn om er dan samen voor te gaan.

Syane vindt dit leuk.
  19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Snap ik. Laat het lekker los joh. Beter je energie stoppen in positieve zaken.

suus1983 vindt dit leuk.
  20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Mooi!
    Dan zijn we nu met: 2 littlemonkeys, Suus1983, Imona, Caruli, WillowL en ik (Syane).

Deel Deze Pagina