Wie weet er een handige oplossing voor kapotte knieen in broeken? Onze dochter is nu 15 maanden en kan heel goed en heel snel kruipen en daarvan gaan haar broeken stuk. Ze loopt dus nog niet. Vroeger had je van die knielapjes die je er dan op vast kon naaien. Maar deze kan ik nergens meer vinden. Ik heb nu opstijkmotieven gekocht (bij een hobbyzaak maar ook te koop bij Babywalz). Ze zien er heel leuk uit en met een strijkbout kun je ze er opstrijken. Maar helaas in de was (40 graden) blijft het niet zitten. Herkent iemand dat? Wat doe ik verkeerd? Bij Babywalz zag ik trouwens ook kniebeschermers. In eerste instantie leek me dit erg overdreven. Maar aan de andere kant, wij hebben plavuizen op de vloer en dat is nogal hard. Misschien is het helemaal niet zo'n gek idee.
Knie lapjes ken ik niet maar die opstrijkplaatjes ken ik wel, van de markt. Misschien kun je ze na het vaststrijken even vastzetten met de naaimachine (als je die hebt en je kunt naaien, ik kan dat echt nier hoor). Ik heb anders ook geen idee.
ik geloof dat ze ze al heeft gekocht, maar ze gaan na het erop strijken, dan wassen en drogen weer los.
Kniestukjes kun je gewoon op de markt kopen. Je kunt ook oude sokken van jezelf nemen, voeten eruit knippen en die over de knieen schuiven.