opstrijkmotieven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corinne, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne

Corinne Lid

8 jul 2006
    51
    0
    0
    Wie weet er een handige oplossing voor kapotte knieen in broeken?
    Onze dochter is nu 15 maanden en kan heel goed en heel snel kruipen en daarvan gaan haar broeken stuk. Ze loopt dus nog niet.

Vroeger had je van die knielapjes die je er dan op vast kon naaien. Maar deze kan ik nergens meer vinden. Ik heb nu opstijkmotieven gekocht (bij een hobbyzaak maar ook te koop bij Babywalz).
    Ze zien er heel leuk uit en met een strijkbout kun je ze er opstrijken. Maar helaas in de was (40 graden) blijft het niet zitten. Herkent iemand dat? Wat doe ik verkeerd?

Bij Babywalz zag ik trouwens ook kniebeschermers. In eerste instantie leek me dit erg overdreven. Maar aan de andere kant, wij hebben plavuizen op de vloer en dat is nogal hard. Misschien is het helemaal niet zo'n gek idee.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :oops: dat was 2x 8)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Knie lapjes ken ik niet maar die opstrijkplaatjes ken ik wel, van de markt. Misschien kun je ze na het vaststrijken even vastzetten met de naaimachine (als je die hebt en je kunt naaien, ik kan dat echt nier hoor).
    Ik heb anders ook geen idee. ;)

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    op de markt of anders in stoffenwinkels hebben ze die altijd wel

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    ik geloof dat ze ze al heeft gekocht, maar ze gaan na het erop strijken, dan wassen en drogen weer los. ;)

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kniestukjes kun je gewoon op de markt kopen.
    Je kunt ook oude sokken van jezelf nemen, voeten eruit knippen en die over de knieen schuiven.

Deel Deze Pagina