Eten frustreerd mij!

Discussie in 'De lounge' gestart door Virginie83, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toen ik je verhaaltje had gelezen heb ik je foto's bekeken in je album. ik vind je een hele mooi meid om te zien.
    verder denk ik dat het het beste voor jou is om hier met een deskundige persoon over te praten. leg aan je vriend uit dat je er met iemand over gaat praten, omdat je hem er niet steeds mee wil lastig vallen, maar je er wel vanaf wilt. het lijkt mij een hele lange weg, en dat is vaak zou bij dit soort problemen omdat er een heel psychische reden achter zit. ik hoop voor je dat je iemand vind bij wie je je hart kunt luchten. neem de verantwoordelijkheid voor jezelf, en vecht hiervoor!
    heel veel sterkte, liefs rachel

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben nu wel blij met mezelf, wil nog wel afvallen (naar een gezond gewicht, ben iets te zwaar) maar ik realiseer me dat slank zijn voor mij nadelen heeft en ik weet niet zeker of me die nadelen een slanker lichaam wel waard zijn. Ik ben nu echt gelukkig, eetstoornis of niet.

en het is geen stomme ziekte die je zelf in de hand kan hebben... het is voor mij nog elke dag knokken, keihard, en veel hulp van mijn vriend inroepen. het is echt k*t om te hebben, maar uiteindelijk is er goed mee te leven.

veel succes ermee, zoek hulp en doe waar je gelukkig van wordt. wat mij heel goed heeft geholpen was dingen te doen die ik graag wilde doen maar nooit durfde. krijg je zelfvertrouwen van en je wordt wat gelukkiger.

Deel Deze Pagina