Hallo allemaal Onze jongste word binnenkort alweer 2 jaar. We zorgen altijd voor een taart die we bij de bakker laten maken (dit ivm veel allergieeen in de familie ed) maar.... nu lust de jarige geen taart! Wie o wie heeft er een ander orgineel idee. De taart is bij ons echt wel HET item van de dag Ik lees graag jullie ideeen Groetjes baby001
Lust hij helemaal niks? Ook geen appeltaart, chocoladetaart, kwarktaart of wat dan ook? Wij hebben voor zoon nu al twee keer een chocoladetaart met Cars plaatje gedaan, dat is wat bij hem in de smaak valt, eerste keer een chocomoussetaart van de taartenwinkel en de tweede keer een zelfgemaakte chocolade-notencake. Slagroomtaart of zo'n biscuit met fondant- of marsepeingeknutsel vinden we allemaal niet echt lekker.
Zo doe ik het. Mijn dochter lust wel graag browny. Dat bak ik dan de dag van te voren met haar. Ik heb ook wel eens gewoon een cake erbij gezet met slagroom en ze zelf lekker laten versieren met hageltjes en smarties en van die pareltjes.
Mijn zoon lust ook geen taart (ook geen cake of wat dan ook). De taart was voor de gasten en hij kreeg chips. Tja, je moet iets Kaarsjes uitblazen en cadeautjes uitpakken (papier scheuren) had hij ook geen interesse in. Ja, het was echt een top verjaardag hier
Hier kreeg zoon een zelfgemaakte appelflap van bladerdeeg hahaha Tja je moet wat. Een grote negerzoen? Zo'n portieverpakking van vienetta ijsboomstam? Cupcake? Of gewoon lekker bakje sorbetijs mooi opgemaakt
Ik doe ook altijd taart voor de gasten en iets wat ze wel lust voor mijn jongste dochter. (Inmiddels list ze maar liefst een soort taart; maar die lust de rest dan vaak weer niet ).
Soesjes? Kun je ook een taart/toren van maken. En anders toch gewoon taart voor de gasten en voor hem iets anders?
Een etagere met luxe koekjes en mini soesjes, tompouche etc Soesjes Cake met slagroom en hagelslag Cupcakes
Cake! Waarom heb ik daar niet aan gedacht er zijn dus meerdere kinderen die geen taart lusten hahaha. Ik verbaasds me er compleet over dat hij het niet wilde vorig jaar koekjes en chocola lust hij wel cake weet ik niet maar is het proberen waard
De oudste eet hier ook pas sinds een jaartje af en toe taart. Maar hij vond het geen probleem hoor als hij de kaarsjes uit mocht blazen op iets wat hij niet lustte, hier eten de kinderen bijna nooit taart op verjaardag, alleen volwassenen. Kinderen krijgen dan meestal een snoepje/koekje of cakeje. Lidl heeft van die per stuk verpakte cakejes met smarties erop, zijn ze hier helemaal dol op.
Mijn alle drie kinderen lusten geen taart. Geen enkele taart. En ze zijn al bijna tieners. Ze vinden het leuk om kaarsjes uit te blazen, stukken uit te delen aan gasten en zijn daarna klaar. Het is nou eenmaal zo, ze vinden het niet erg, en na de 4de verjaardag heb ik ook geen versierde taarten laten maken. Kinderen eten het toch niet, en die droge stevige cake dat ervoor nodig is wil ik volwassenen niet voorschotelen.
Hier zijn ze ook niet dol op taart, maar (cup) cakes versieren vinden ze wel echt een feest. Van de cake eten ze dan ook maar de helft.. vooral de slagroom en de smarties ofzo Op deze manier beleven ze er in ieder geval veel lol aan, het is tenslotte hun verjaarda