Ik durf het bijna niet te vragen.. Maar zijn er hier mama's die ervaring heeft met soep en dreumissen? Ik had eten gekookt wat TOTAAL mislukt was.. Nu heb ik de auto niet om effies snel naar de supermarkt te gaan, en zie dat de potjes ook op zijn.. Zou normale tomatensoep met de papfles kunnen? M'n partner is pas half 8 thuis en vind dat veeel te laat..
Ik zou dan voor een keertje een boterham smeren want soep uit blik/zak is over het algemeen erg zout.
Ja ik zou dan ook een boterham geven. Maar heb je helemaal niks in huis waar je eten van kan maken? Geen enkele groente, geen pasta of blikje tomatenpuree?
Ik zou de tomatensoep niet in een papfles doen en gewoon voor een keer een broodje ipv warm eten. Of soep uit een kommetje met brood erbij.
Boterham met een beetje soep in een kom? Waarom zou je dat in een fles geven? Heb je echt niets van diepvriesgroente liggen?
Edit- het is mijn zelfgemaakte soep van net hoor, het hoofdgerecht was alleen mislukt doordat de zoutpot er open in was gevallen.. Balen. (Maar vond het al vanzelfsprekend dat ik hem geen bliksoep zou voeren hoor ☺️ Heb al een paar keer soep met een lepel geprobeerd, maar hij raakt daar ontzettend gefrustreerd van.. Ik heb rijst en pasta in huis, maar geen groente, alleen appelmoes wat ik hem niet ga geven aangezien hij dan om 22:00 nog wakker zou zijn..
Ik zou de soep door een fles geven. Hier een keertje fruithapje door een fles uit nood. Ging prima. Alleen wel opletten dat er echt geen stukjes inzitten
Lekker joh met een broodje van een lepel. Onze dochter is er dol op (overigens voeren wr haar dan wel )
Dan zou ik een boterham maken of een boterham in de soep dopen. Of een tosti. En als je echt wat lekkers wil een wentelteefje maar daar is die van jou misschien nog wat te klein voor.
Dit, doen wij ook regelmatig. Dochter vindt soep ook heerlijk en zo ligt niet de helft van het bordje op haar schoot