Hallo Wij zijn opzoek naar een nieuwe camera, We willen graag de nikon coolpix p 600 , In nederland vind ik ze alleen voor 370 euro of duurder Op deze website kost die 282 euro, heeft iemand ervaring met deze website ? DSLR, Lens, Mobile, Camera, Tablet- Electronics Best Deals | eGlobal Central Of weet iemand waar je hem ander goedkoop kan vinden? want ik vind 370 euro wel erg veel voor een camera gezien we momenteel nog niet veel foto`s maken, maar we zijn dat in de toekomst wel van plan daarom willen we graag de nikon coolpix p 600
heb zelf geen ervaringen, maar lees wisselende reviews. Wat ik zo zie, worden ze vanuit Azie verzonden en heb je altijd een risico om bij de douane het te komen halen en als nog BTW enzo te moeten betalen. Maar als je geluk hebt , komt hij er zo doorheen en heb je een goedkope deal. eglobal central Ik zou hem zelf in NL bestellen, ook i.v.m. Europese garantie regels enz.
Bedankt voor de reactie ik lees het inderdaad, ik ben ook niet zo iemand die de gok durft te nemen dan als ze het zo doen. Zal nog even verder zoeken naar een andere website,vind hier in nederland 389 euro nog erg duur en anders afwachten tot een aanbieding