iemand ervaring met deze website?

Discussie in 'De lounge' gestart door lorreke, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Hallo

Wij zijn opzoek naar een nieuwe camera, We willen graag de nikon coolpix p 600 , In nederland vind ik ze alleen voor 370 euro of duurder
    Op deze website kost die 282 euro, heeft iemand ervaring met deze website ?
    DSLR, Lens, Mobile, Camera, Tablet- Electronics Best Deals | eGlobal Central

Of weet iemand waar je hem ander goedkoop kan vinden? want ik vind 370 euro wel erg veel voor een camera gezien we momenteel nog niet veel foto`s maken, maar we zijn dat in de toekomst wel van plan:) daarom willen we graag de nikon coolpix p 600:)

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    heb zelf geen ervaringen, maar lees wisselende reviews. Wat ik zo zie, worden ze vanuit Azie verzonden en heb je altijd een risico om bij de douane het te komen halen en als nog BTW enzo te moeten betalen. Maar als je geluk hebt , komt hij er zo doorheen en heb je een goedkope deal.

eglobal central

Ik zou hem zelf in NL bestellen, ook i.v.m. Europese garantie regels enz.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    En waar breng je hem naar toe als er een defect is?
    Je bent beter uit bij een nederlandse winkel.

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Bedankt voor de reactie :) ik lees het inderdaad, ik ben ook niet zo iemand die de gok durft te nemen dan als ze het zo doen.

Zal nog even verder zoeken naar een andere website,vind hier in nederland 389 euro nog erg duur ;) en anders afwachten tot een aanbieding ;)

Deel Deze Pagina