Volgende maand gaan wij met onze dochter een week naar centerparcs. Wat moet ik allemaal meenemen buitenom het gewoonlijke?
Niet heel veel denk ik. bij centerparks hebben ze zo veel! je kunt wel je eigen babybedje mee nemen maar dat zit er soms ook al bij, ligt er aan welk huisje je hebt zwemluiers voor als je gaat zwemmen (al weet ik niet of je kleintje dat al mag ivm of ze alle prikken al heeft?) veel plezier alvast!
Bedje neem ik zelf mee. Ze heeft vorige week aar 2e enting gehad en een week voor centerparcs krijgt ze haar 3e enting dus ze gaat zeker zwemmen Ben bang dat ik heel veel ga vergeten.
haha wat wij mee hadden : eigen lakens enzo (maar was daar ook aanwezig maar had liever mn eigen) genoeg hydrofiele luiers om af te drogen, spuug oid. je moet even kijken of je zo'n keukensetje er bij hebt genomen met vaatdoekje/afwasmiddel enzo dat is ook wel handig dan heof je dat allemaal niet mee te nemen, hier was dat toen gewoon in zo'n setje in het huisje maar verder genoeg luiers&doekjes, zwemluiers dus, zo'n oplbaasding waar je kleintje misschien in kan om te zwemmen al is ze daar misschien nog wel te klein voor hoor, moet je ff kijken. kinderwagen, speeltjes, tutjes&knuffeltjes, bedhoesje voor de kleine (misschien nog een reserve mee voor de zekerheid) babyfoon hadden wij ook mee genomen. je kunt veel in het winkeltje daar kopen qua eten maar anders kun je daar ook nog dingen zelf van mee nemen kleding enzo natuurlijk allemaal, gewoon de standaart dingen. ik ben nog wel eens zo'n muts dat ik bv tandpasta kan vergeten ofso maar dat is op cp ook niet erg want dat kan je gewoon kopen daar komt vast allemaal goed veel plezier alvast!
Ik heb in mei deze:bol.com | Wencke Babyfloat Deluxe | Speelgoed gekocht in centerparcs. De normale babyfloat is vaak nog te groot en hier zitten baby's echt goed in. Zoontje vond het echt heel leuk.