Diepvriesgroenten is prima toch? En ook al zit er inderdaad wat zout op de aardappels, daar zou ik voor die paar keer geen probleem van maken... En vragen om wat pasta is ook een goed idee natuurlijk, zou hem alleen niet laten pureren dat wordt zo'n zooi!
ja dat is waar haha ik pureer al tijden niet meer was het effe vergeten. Ze hebben vaak ook wel gekookte aardappels hoor als je er om vraagt en je kan gewoon aangeven dat je zoutloos wil. Er word zo vaak om iets anders gevraagd dat we er geen probleem van maakte.
In zo'n eetcafe als jij bedoelt kon ik toen ik nog hypoallergeen at meestal gewoon krijgen wat ik wel eten mocht hoor! Deden inderdaad moeite voor hun gasten!
ALs jij zelf groente maakt geef je je kind groente. Dat vult. In een potje zit gewoon veel meer water (met wat bindmiddel), daardoor blijven ze er van dooreten, het vult veel minder.
Wij zitten echt regelmatig een paar dagen in een hotel en hebben altijd gewoon een maaltijd voor onze kinderen kunnen krijgen. Als ze klein zijn gewoon even bij de receptie of in het restaurant vragen of ze een baby hapje willen maken, zoutloos natuurlijk. Wij kregen dan altijd heerlijke gerechtjes!
Bedankt allemaal, we gaan het gewoon vragen! Voor de zekerheid nemen we gewoon wat verse back-up spullen mee en dan komt het wel goed. Zout zal hij geen last van krijgen die paar dagen, maar hij heeft erg gevoelige darmen, dus ook andere zaken wil ik niet riskeren door hem mee te laten eten. Anders kan het hele hotel meegenieten van zijn krampjes... We hebben er iig al zin in!