Vraag is duidelijk lijkt me. Jasmijn eet haar fruit moeilijk op, maar nu heb ik het al een keer met yoghurt gegeven en dat vindt ze lekker. Mag kwark dan ook?
ok bedankt. Ik dacht het ook eigenlijk wel, maar wilde het zeker weten voordat ik het aan Jasmijn geef!
Het mag natuurlijk wel. Er zit alleen wel weer een nadeel aan die ik toch even wil melden. De vitamines die in fruit zitten, worden door zuivelproducten behoorlijk verminderd, in die zin dat, kalk de opname van vitamines afremt, en je kindje per saldo behoorlijk wat minder vitamines binnenkrijgt als dat ze het zo zou eten. Misschien kan je het combineren?
Ik wilde aan het fruit wat kwark toevoegen, omdat Jasmijn dan beter haar fruit eet. Andere ideeen misschien om haar beter haar fruit te laten eten?
als je fruit aan de kwark toevoegd en ze eet het zo graag en goed zou ik het haar zo geven, heeft ze beide vitaminen en kalk
hahaha. Ja ik was zowieso wel van plan om haar het met wat kwark te geven, aangezien ze anders niet eens vitamines binnen krijgt :-S Dus alle vitamines die ze eet zijn al winst Maar misschien iemand anders wat tips om die kleine van mij beter haar fruit te laten eten? Waarschijnlijk is dit weer zo'n fase waar ik vreselijk doorheen moet. Ach ik ga er niet moeilijk om doen als ze echt niet wil ga ik ook echt niet vechten met haar.
wat een leuke manier is om fruit te leren eten is om met het fruit een soort mannetje te maken op haar bord, ik heb mijn 2 oudste zo hun groenten leren eten. is natuurlijk wel meer werk voor de mama hier mischien wel een leuke link http://www.debedenkers.be/b/view/nl/446 ... tml?page=5
Het maakt me niet zoveel uit of ik er lang mee bezig ben, als het maar op een leuke manier is. Ook voor Jasmijn natuurlijk. Bedankt voor je link!
Ik denk dat het belangrijk is dat je het blijft aanbieden zoals je altijd deed en daarnaast een toefje kwark om haar te foppen, is dat een idee?
Ik ga het allemaal proberen vandaag! Moet nog even naar de winkel om vers fruit te kopen en dan ga ik wel zien of die kleine eigenwijze meid zich laat foppen, hahaha.