vliegen en baby van 9 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pioenroos92, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He! Over een paar dagen gaan wij (mijn man, ik en onze kleine meid) vliegen.

De vlucht duurt 4 uur en precies in die tijd moet zij der avondprak en fles. Heen vliegen we met transavia en terug arke dacht het ik. Kunnen zij der prak en fles opwarmen dat jullie weten? En kan ik een dicht zakje rijstewafels meenemen door de douane?

Op het resort staat een campingbedje klaar, is dit ook altijd met dekentje of neem je die van thuis mee? Kan het niet op de siste vinden, denk misschien weten jullie het uit ervaring? Het is 5 sterren dus zal toch wel...

Alvast bedankt, vind erg spannend allemaal

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dat lijkt mij wel, anders even Transavia bellen. Fles sowieso, ze hebben gekookt water. Avondprak lijkt mij ook, jullie avondeten moet tenslotte ook opgewarmd worden toch :)

Geen idee of dat daar ligt. Persoonlijk zou ik mijn eigen spulletjes mee nemen zoals overtrek.

Veel plezier!

3. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Babyvoeding opwarmen kunnen ze altijd wel. Kokend water is er ook, maar ik nam dat altijd mee in een thermosfles. Vloeistoffen voor babyvoeding mag je altijd meenemen, wordt vaak wel even gecheckt. Rijstwafels zijn geen probleem, ook niet met open verpakking.

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zou een hoeslaken meenemen en een slaapzak.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou voor vliegtuig gewoon beperken tot broodje ipv prak.
    Voor 1 x zou ik dat doen
    Neem zelf altijd beddengoed mee hoeslaken en lakentje

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik zou ook voor iets koud kiezen voor het eten in vliegtuig.
    Na de douane kan je gratis kokend water krijgen voor flesje. Als je dan nog een flesje water koopt kan je mengen in het vliegtuig.

Speentje voor tijdens opstijgen e dalen of een fles drinken zal helpen tegen oorpijn.

Voor het bedje zal.ik zelf een lakentje en slaapzak meenemen.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    ik zou niet moeilijk gaan lopen doen met warm eten, maar gewoon een boterhammetje of zo meenemen. Rijstwafels is ook geen probleem. Flesje opwarmen ook niet, meen ik.

Voor in het hotel zou ik zelf beddengoed meenemen. Hou er maar rekening mee dat ze vaak van die campingbedjes hebben met alleen die harde plastic bodem die je eromheen kunt wikkelen als matras. Meestal geen echt matras. Zelf vind ik het echt geen doen voor een kind om een week op zo'n koud plastic ding te moeten slapen, dus ik leg er vaak een paar handdoeken op en dan een hoeslaken eroverheen. Dan voelt het wat warmer en zachter. En een slaapzak helpt ook wel. In deze tijd is het 's avonds vaak ook frisser, dus een lekkere warme slaapzak mee.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou voor meerdere flessen meenemen en ook gewoon haar prak en een boterham. Mocht je vertraging hebben heb je altijd wat bij. Opwarmen kunnen ze in het iegtuig dmv heet water. Dus een waterdichte verpakking is wel een vereiste.

Beddengoed voor campingbed vond ik altijd heel sumier.
    Zelf hoeslaken,klein dekentje en slaapzak mee.

Deel Deze Pagina