Dat herken ik heel erg! Heb echt altijd honger en lust altijd eten..... Maar niet tijdens mijn bevalling! Mijn vliezen braken om 17.15 en een uur later had ik heftige weeën om de twee minuten. Ik weet nog zo goed hoe ik in bad mijn weeën zat weg te zuchten terwijl ik mn man net kon zien die worteltjes met aardappels zat te eten op de bank. Ik moest er echt niet aan denken en was daar zo verbaasd over op dat moment: he ik heb geen trek in eten????? Hele bevalling niks gegeten (ben om 2.30 bevallen) maar wel gedronken. Misschien een tip om wel in thuis te halen: rietjes! Die waren echt onmisbaar omdat de weeën zo snel op elkaar bleven komen had ik echt geen tijd om overeind te komen en normaal te drinken.
De avond van de voren hadden wij nog lekker gechineesd. Om 1 uur snachts begonnen de weeën en heb ik de chinees nogmaals geproefd maar dan de andere kant op... Bleggg Nee ik had geen behoefte aan eten of drinken. Toen onze dochter geboren was om 10 uur in de ochtend, moest ik verplicht twee boterhammen op eten van de kraamhulp.