Mijn man gaat zaterdag voor zijn werk een weekje naar Amerika, st. Louis op precies te zijn. Hij vroeg of hij iets speciaals voor me mee moet nemen, zoals kleding of schoenen of zoiets. Aangezien dat daar stukken goedkoper is. Nu ben ik niet echt van de nike, puma, uggs etc. Een i-pod hebben we al, en levi spijkerbroeken drag ik niet. Nu vind ik kleding zowiezo moeilijk, omdat het zo verschilt per merk welke maat ik nodig heb. Schoenen zou hij eventueel wel mee kunnen nemen, hebben jullie enige tips? Misschien kan hij ook wel leuke baby nike's meenemen, welke maat is het kleinste? Weten jullie misschien iets leuks wat me man kan meenemen uit Amerika, iets wat hier duurder is?
Al houd je van All-stars, dan moet je die zeker in Amerika bestellen, die zijn daar echt spotgoedkoop, in plaats van de 60/70 euro die je hier kwijt bent. De standaard modellen zijn 45 dollar daar, dus dat bespaart een hoop
Liever geen kleding, want heb echt geen idee hoe het valt en welke maat ik nodig heb. Zijn dingen van dior, d&g etc ook goedkoper?
mijn zus heeft ooit in amerika gewoont en stuurde mij met mijn verjaardag altijd echt van die amerikaanse snoep op
Dior is ook wel goedkoper, maar niet extreem. Luchtjes enzo zijn wel stukken goedkoper En kleding, dat kopen wij alleen nog maar in Amerika, we kopen het hele jaar bijna niks, en daar shoppen we ieder 2 koffers vol elk jaar
ik zou zeggen tamagotchi's, omdat ik die verzamel enze in amerika een heleboel hebben die hier in europa niet verkocht worden... Verder zou ik idd ook denken aan echt amerikaans snoep enzo. En misschien ook wat kinderkleding enzo.
Ja, echt kinderkleding, koffers vol En dan vooral bij Macys met de toeristenkaartkorting, dan gaat er nog eens 10% extra af. Zulke leuke kleertjes van DKNY, Guess, PRL etc. Mocht hij geen tijd hebben, of vertrouw je hem niet Dan kan je online bestellen en laat je het in zijn hotel afleveren. Verder is de M&M store zeker even aanrader *lekkere trek*. Ipod is inderdaad ook stukken voordeliger. *realiseert zich nu even hoe vervelend het is dat manlief regelmatig in Amerika zit*
DVD's van serie's. Scheelt echt belachelijk veel daar. Ik heb vorig jaar daar bijv: Full House gekocht was omgerekend naar euro's 25 euro. Hier in Ned, kost hij op het moment geloof ik nog wel iets van 50 of 60 euro.
Schoenen voor je kleine, je hebt daar al echt hele kleine mini schoentjes en ookal kunnen ze nog niet lopen ze staan ontzettend schattig. En dan bedoel ik echt klein he, hier in nederland kun je dan alleen van die sokschoentjes kopen (als ze al zo klein zijn) De nuby drinkbekers/flessen en spenen zijn daar echt spotgoedkoop. Hier betaalden we vorig jaar voor een tuitbeker ruim 8 euro terwijl we er daar 2 voor $4,- hadden. Spenen van de nuby ( het heet daar vaak parents choice) koop je per 2 en daar in pakken van 6 en ook nog eens goedkoper. Speelgoed is ook goedkoper. En als je man teveel inslaat om door de douane te krijgen is het goedkoper om naar het postkantoor aldaar te gaan en het pakje gewoon naar jezelf op te sturen. Wel opletten als je spullen met stekkers koopt want hun stekkers passen niet in onze stopcontacten en hier hebben we 220 dus je hebt dan ook meteen omvormers nodig enzo. Groetjes Anita
Let bij DVD's wel op regio's he Amerika heeft een andere DVD-regio dan Nederland, en als je dan een Amerikaanse DVD gaat afspelen, zat de regio van je DVD-speler veranderen. Wanneer je DVD-speler 3x van regio is veranderd, zal dat gelocked worden. Dan kan je alleen nog van die regio DVD's afspelen.
Wij hebben onlangs de kinderwagen uit de VS meegenomen! Scheelde heel erg veel geld. Wat in Nederland 730 euro gekost zou hebben kostte nu omgerekend 400 euro!