Eten jullie groente bij friet?

Discussie in 'De lounge' gestart door KimK, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zelf wel, maar ik ben dan ook echt een groente/rauwkost vreter!
    Mijn kids en man vinden daar niet veel aan, dus als we lekker eens frietjes eten ga ik ook echt niet moeilijk doen over geen groente..
    Ik eet mijn bakje sla en hun eten wat extra frietjes.. :)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ja wij eten er gewoon groenten bij. Meestal is het komkommer met tomaatjes, maar ook wel eens spinazie, doperwten/wortelen of boontjes.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.303
    113
    doe er eigenlijk nooit groente bij

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Normaal vind ik sla er heerlijk bij, maar manlief lust het niet. Dochter eet het ook nog niet. Dus voor mezelf maak ik dat ook niet zo snel klaar.

Ik doe er dus helemaal niets bij, soms wel zo'n appelmoes-bakje.

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    soms wel. soms niet. Meestal eten wij frietjes als we een hele dag zijn weggeweest/er niks anders in huis/onderweg.
    Maar wij eten over de dag wel genoeg fruit/groente, dus ik vind het niet zo erg om eens een keer geen groente bij ons eten te hebben.
    Wij eten 1x per maand patat dus dan mag het ook echt slecht zijn :D

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Meestal maken we sla bij de patat. Timo wilt altijd worteltjes? dus die krijg hij er dan ook bij....die zijn vaak ook nog eerder op als de patat ;)

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee meestal niet hooguit wat appelmoes.

tenzij ik bijv. de aardappels van aar/groente/vlees vervang door patat/groente/vlees.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja.want hier zijn frietjes gewoon een onderdeel van de maaltijd zoals rijst of pasta dat zou zijn. Wij eten er ook geen snacks bij maar gewoon kofte bijvoorbeeld en een salade

9. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Net waar we zin in hebben.
    Als we bij de snackbar halen is het meestal alleen een patatje.

Maken we zelf patat doen we er altijd wat bij, maar het varieert. De ene keer doperwten of sperziebonen. Andere keer rauwkost of alleen komkommer en tomaatjes.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Idd sla erbij en voor de kids en schaaltje komkommer en cherrytomaten. Ze hebben hier juist liever rauwkost dan warme groenten.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat hangt ervan af. We eten eigenlijk sowieso nooit friet, we hebben geen frituurpan. Ik heb 1 of 2 keer ovenfrites gehaald, dat was gewoon onderdeel van de maaltijd. Ik geloof dat we er toen sperziebonen en gehaktballen bij hadden?

Als we friet eten is het meestal (ook niet zo vaak) als we in een pretpark friet eten ofzo. Dan doen we er geen groente bij. :p

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier snijd ik er vaak komkommer bij. Of een rauwe paprika in reepjes, daar is dochterlief dol op!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als we friet eten halen we het bij de snackbar of als we op een pretpark zijn, gebeurt ongeveer 10 keer per jaar ofzo. Als we bij de snackbar hier hebben gehaald eten we er soms wat rauwkost bij. Of als toetje wat extra fruit.

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij gaan ook voor de sla bij de patat en zoontje tomaatjes/komkommer of een fruitsalade...

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nee, maar we eten ook bijna nooit snackbar friet. Ik voel me de dag erna nooit fit, en het gaat mn dochter toch alleen maar om een frikandel, patat misschien 1 of 2 stukjes.

Als ik zelf patatjes maak (daar heb ik dan geen last van) eten we er wel groente bij, net zoals bij gebakken aardappeltjes.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heeeeel af en toe plakjes komkommer en tomaat, verder niets.

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Als wij friet eten dan eten we overdag rond 4 uur groentes als in komkommer wortel Etc.

Normaal krijgen we een monkeyplatter maar op de dag dat We friet eten eten ze wat meer.

18. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    wij niet, een appelmoesje misschien, maarja dat is niet echt groente.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee eigenlijk niet, ook nooit bij stil gestaan :)
    Ivan trouwens wel hoor! Die krijgt paar stukjes friet em. voor de rest gewoon avond maaltijd

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Wij bakken zelf, soms is er sla of een dressing, uitje, of komkommer.

Deel Deze Pagina