Ik zelf wel, maar ik ben dan ook echt een groente/rauwkost vreter! Mijn kids en man vinden daar niet veel aan, dus als we lekker eens frietjes eten ga ik ook echt niet moeilijk doen over geen groente.. Ik eet mijn bakje sla en hun eten wat extra frietjes..
Ja wij eten er gewoon groenten bij. Meestal is het komkommer met tomaatjes, maar ook wel eens spinazie, doperwten/wortelen of boontjes.
Normaal vind ik sla er heerlijk bij, maar manlief lust het niet. Dochter eet het ook nog niet. Dus voor mezelf maak ik dat ook niet zo snel klaar. Ik doe er dus helemaal niets bij, soms wel zo'n appelmoes-bakje.
soms wel. soms niet. Meestal eten wij frietjes als we een hele dag zijn weggeweest/er niks anders in huis/onderweg. Maar wij eten over de dag wel genoeg fruit/groente, dus ik vind het niet zo erg om eens een keer geen groente bij ons eten te hebben. Wij eten 1x per maand patat dus dan mag het ook echt slecht zijn
Meestal maken we sla bij de patat. Timo wilt altijd worteltjes? dus die krijg hij er dan ook bij....die zijn vaak ook nog eerder op als de patat
nee meestal niet hooguit wat appelmoes. tenzij ik bijv. de aardappels van aar/groente/vlees vervang door patat/groente/vlees.
Ja.want hier zijn frietjes gewoon een onderdeel van de maaltijd zoals rijst of pasta dat zou zijn. Wij eten er ook geen snacks bij maar gewoon kofte bijvoorbeeld en een salade
Net waar we zin in hebben. Als we bij de snackbar halen is het meestal alleen een patatje. Maken we zelf patat doen we er altijd wat bij, maar het varieert. De ene keer doperwten of sperziebonen. Andere keer rauwkost of alleen komkommer en tomaatjes.
Idd sla erbij en voor de kids en schaaltje komkommer en cherrytomaten. Ze hebben hier juist liever rauwkost dan warme groenten.
Dat hangt ervan af. We eten eigenlijk sowieso nooit friet, we hebben geen frituurpan. Ik heb 1 of 2 keer ovenfrites gehaald, dat was gewoon onderdeel van de maaltijd. Ik geloof dat we er toen sperziebonen en gehaktballen bij hadden? Als we friet eten is het meestal (ook niet zo vaak) als we in een pretpark friet eten ofzo. Dan doen we er geen groente bij.
Als we friet eten halen we het bij de snackbar of als we op een pretpark zijn, gebeurt ongeveer 10 keer per jaar ofzo. Als we bij de snackbar hier hebben gehaald eten we er soms wat rauwkost bij. Of als toetje wat extra fruit.
Nee, maar we eten ook bijna nooit snackbar friet. Ik voel me de dag erna nooit fit, en het gaat mn dochter toch alleen maar om een frikandel, patat misschien 1 of 2 stukjes. Als ik zelf patatjes maak (daar heb ik dan geen last van) eten we er wel groente bij, net zoals bij gebakken aardappeltjes.
Als wij friet eten dan eten we overdag rond 4 uur groentes als in komkommer wortel Etc. Normaal krijgen we een monkeyplatter maar op de dag dat We friet eten eten ze wat meer.
Nee eigenlijk niet, ook nooit bij stil gestaan Ivan trouwens wel hoor! Die krijgt paar stukjes friet em. voor de rest gewoon avond maaltijd