Meestal maak ik er een groene smoothie bij, vinden de kinderen vreemd genoeg erg lekker. Of ze krijgen fruit als toetje.
Nee, ik ben normaal gesproken heel erg van de groenten maar bij patatjes eten we dat niet. Hooguit appelmoes maar dat vind ik de naam niet waard. De kleinste eet nog geen patat,hooguit een paar dus die krijgt wel z'n warme eten gewoon. Heerlijk,heb meteen trek in patat.......
80% vd keren Dat we friet eten (heel weinig) eet ik er een salade bij, meestal ijsbergsla met tomaat/komkommer, eitje etc erdoor en heel soms neem ik alleen even lekker een frietje speciaal
Wij eten er altijd groenten bij. Vaak boontjes op worteltjes/doperwtjes (vers). En appelmoes maar dat is niet gezond
Ik bak gewoon friet met een frikandel voor ons allemaal. Heb ik er vaak komkommer bij in plakjes, appelmoes en als toetje fruit voor dochter.
Friet halen is hier zonder groente. Friet als bijgerecht (ipv aardappel) is met groente. Rauwkost eten we regelmatig bij de lunch of als tussendoor, dat is extra.
Voor onze zoon er was at ik nooit groente bij de friet. Maar nu zet ik standaard een bakje met tomaatjes, paprika of komkommer erbij. Of alles door elkaar. Zoon is er gek op, helemaal als ik er olijven bij doe. En wij eten vanzelf mee haha..
Hangt er van af wat we erbij eten. Eten we een snack, dan niet. Eten we bijv. steak of ander vers vlees dan doe ik er wel boontjes/worteltjes/... oid bij.
Als ik zelf frietjes maak met bijvoorbeeld een biefstukje dan eten wij altijd koude groentjes bij Als we frietjes halen met er bijvoorbeeld een frikandel bij dan zijn er nooit groentjes bij. Vind dat dat er echt niet bij smaakt Wij zijn belgen eten ong 1 x per week afhaaldfrieten en +-1 x per maand maak ik zelf frietjes
Ik maak er tomatensalade bij of sla. Daarvan schep ik dan ook flink wat op het bordje van mijn zoontje. Tevens maak ik er meestal een biefstukje bij oid. Zo hebben we niet gewoon een bord vol friet, dan eet je er ook niet zo veel van en heb je toch wat vitamines binnen.
De groente uit de loempia telt dat ook . Wij doen dat zelden, maar we eten ook niet wekelijks frietjes, dus ik lig er niet wakker van als wij of de kinderen een keer geen groente eten (ook niet als we wel elke week friet aten )