Hier meestal op de bank. Heel soms voor de verandering een keer aan tafel, maar die ligt meestal te vol met allerlei spullen. Als we gasten hebben eten we wel altijd aan tafel en straks als de kleine er is wil ik ook gewoon aan tafel eten. Stuk gezelliger en je geeft dan gelijk het goede voorbeeld qua tafelmanieren e.d.
Hoi hoi, Wij eten dus ook (nog) op de bank voor de televisie. Maar heb me wel voorgenomen dat, zodra er een klein hummeltje is, we achter aan tafel gaan eten. Groetjes, Con
meestal aan tafel, maar niet heel uitgebreid. We zitten vooral aan tafel nu ik zwanger ben, omdat dat voor mij op het moment makkelijker zit. Anders zit me buik echt in de weg als ik op de bank eet.
Meestal gezellig met z'n 3-tjes aan tafel. Behalve als we laat zijn en Lynn al gegeten heeft en wij makkelijk eten. Dan met bord op schoot
Wij eten altijd op de bank, met tegenzin van mij. Ik ben van huis uit gewend om met z'n alle aan tafel te eten, mijn man niet. Als Iman groter wordt wil ik tóch aan tafel gaan eten met z'n allen!
Altijd aan tafel, 1x per week eet ik voor de tv, macaroni daarna komt m'n man thuis en moet ik meteen weg, werken.
Op de bank. Op dit moment kan het ook niet anders, mijn pc kastje was kapot dus de pc staat op de eettafel. Met kerst en pasen wel altijd aan tafel, ook ontbijten we dan aan de tafel
Altijd aan tafel, maar vind de bank niet aso staan! Van huis uit eten we altijd op de bank. Zelfs friet bij de frietboer eten we aan tafel
Hier ook altijd op de bank, maar als die kleine straks mee gaat eten dan gaan we ook aan tafel zitten.
Ik wil het liefst elke avond aan tafel eten, maar omdat mijn vriend het leuk vind om op de bank te eten, eten we in het weekend op de bank en dan meestal iets makkelijks friet ofzo. Groetjes Taby.
wij eten nu ook nog op de bank .. maar als we dalijk overgehuist zijn hebben we een grote keuken en dan gaan we aan tafel weer eten ..
heeeel eerlijk. Op de bank met de tv aan. Ik weet dat het erg slecht is vooral voor onze dreumes van 2.
altijd aan tafel, ik kan niet op de bank zitten en eten. Vroeger wel maar ik vindt aan de tafel toch wat handiger omdat die lekker dicht bij de keuken staat
Altijd aan tafel, tenzij we pizza eten. Dat neemt mijn vriend dan wel mee naar de bank. Ik vind het niet fijn op de bank te eten en om eerlijk te zijn vind ik het aan tafel ook gezelliger.